Dark Fire Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hei. Har et .com domene fra godaddy, men server-pcen jeg brukte er ikke lengre tilgjengelig. Kjenner noen til en gratis hosting-service som tilbyr gratis domain transfer, altså at jeg "bytter leverandør"? Domain transfering koster nemlig like mye til enda mere enn det jeg betalte for domenet på godaddy. Edit: kan ha fixet det nå.. Jeg som var så sikker på at jeg hadde prøvd nameserver-greier før og at det ikke fungerte, men på denne skal de visst fungere etter 24t, så da får vi se:P Edit2: Fungerer! Voila! <3 Endret 19. oktober 2009 av Dark Fire Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hos godaddy kan du endre nameserver selv, så det er fleksibelt. Jeg kjøpte tidligere webhosting og domene hos noen som rotet det til når jeg skulle flytte webhotell. Nå har jeg lært og har full kontroll over eget domene hos misk.com og flytter webhotell uten problemer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå