Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ISO 100 6 sek. f/14 Lee NDG 0.9 hard edge Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette liker jeg. Herlig dybde. Behagelig lys. Mer har jeg ikke å si. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Et svært vakkert bilde med god dybde og flotte farger. Vannet ble strålende! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser ut som at du har økt rosa fargen betraktelig, syntes himmelen ser litt unaturlig ut, eller var det kanskje slik? Ellers et greit bilde med find dybde, men som hadde tatt seg enda bedre ut med en litt mere dramatisk himmel Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takker for tilbakemeldinger. Dette er himmelen slik den var denne kvelden. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg syns det ble for lite himmel, og for mye strand. Hadde kanskje blitt enda mer dramatisk om det var skutt fra lavere høyde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Himmelen var ikke så veldig dramatisk over hodet på meg. Det som var av dramatikk foregikk nær horisonten. Hadde garantert blitt kritisert for kjedelig himmel hvis jeg hadde tatt med mere av den. Jeg synes komposisjonen fungerer helt fint for min del. Jeg har fått det som jeg ville med buen som leder innover i bildet, og kulminerer i den røde delen av himmelen. Kan kanskje croppe 2 cm. i bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå