Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli syk over natten?

Linneamm

Anbefalte innlegg

UPDATE: Går for åpent vindu, lite klær/dyne, saltvann til frokost og satser på høylytt spying så mamma skal synes synd i meg å sende meg ned i senga igjen.. jeg er så slem :(

Sounds like a plan. Lykke til!

Corn Flakes anbefales til frokost for å få rette konsistensen. Men dette er kun pirking for å perfeksjonere.

Haha, I can't wait 'till breakfast!

Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig.

Rapporterer overtramp! Ikke svar på trolling og/eller personangrep, men la en moderator ta seg av det. For selv de som bryter retningslinjene er også beskyttet av dem. Om noen kaller deg en idiot så legitimerer det altså ikke at du kan kalle han en idiot tilbake.

I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '15' svar på allerede slettet innlegg.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Så..? Hvordan gikk det for seg?

Tok buss til byen, etter halv ni, gikk rundt der litt, fant klær :D så dro jeg hjem når mamma var dratt på jobb. Men måtte faktisk ringe mamma å si at jeg var dårlig, å dro hjem fra skolen litt tidlig, fikk dårlig samvittighet, ja jeg vet det er rart :p

Men det gikk bra, ingen oppdaga meg! haha

Hva mener forressten mod her? Hvem, når og hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...