Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 UPDATE: Går for åpent vindu, lite klær/dyne, saltvann til frokost og satser på høylytt spying så mamma skal synes synd i meg å sende meg ned i senga igjen.. jeg er så slem Sounds like a plan. Lykke til! Corn Flakes anbefales til frokost for å få rette konsistensen. Men dette er kun pirking for å perfeksjonere. Haha, I can't wait 'till breakfast! Takk Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 1. Drikk Chlorine 2. ??? 3. Profit 4. Sykehus Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. Rapporterer overtramp! Ikke svar på trolling og/eller personangrep, men la en moderator ta seg av det. For selv de som bryter retningslinjene er også beskyttet av dem. Om noen kaller deg en idiot så legitimerer det altså ikke at du kan kalle han en idiot tilbake. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '15' svar på allerede slettet innlegg. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
793 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så..? Hvordan gikk det for seg? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 1. Drikk Chlorine2. ??? 3. Profit 4. Sykehus HAHA Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Så..? Hvordan gikk det for seg? Tok buss til byen, etter halv ni, gikk rundt der litt, fant klær så dro jeg hjem når mamma var dratt på jobb. Men måtte faktisk ringe mamma å si at jeg var dårlig, å dro hjem fra skolen litt tidlig, fikk dårlig samvittighet, ja jeg vet det er rart Men det gikk bra, ingen oppdaga meg! haha Hva mener forressten mod her? Hvem, når og hva? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Chicken! Neida, men hørtes jo vellykket ut det, bortsett fra det med å ringe din mor da, du skulle ikke sagt noenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå