Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Derfor peller du deg på skolen, det finnes andre som har det verre her i livet. ...For ikke å snakke om de fattige barna i Afrika og jævlighetene i Irak. Everytime you feel down, think of the poor ones, like myself,- running like the wind in hard military exercises, lifting weights like a hero...a true fighter..use me...as an example. Den der har virkelig blitt gammel, kan ikke alltid tenke på dem. Dem tenker sikkert aldri på meg engang Dessuten tror jeg ikke det hjelper dem særlig at jeg tenker på dem, de krever penger.. penger jeg ikke har Penger jeg får etter å ha fullført vgs med strålende karakter i muntlig, blandt annet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 You say tomato, I say tomato. Drikk mye kaffe, da vil du kaldsvette. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 You say tomato, I say tomato. Drikk mye kaffe, da vil du kaldsvette. Feiger du ut? Du hagla jo rundt deg med kommentarer og påstander for litt siden. Hmmz.. kaffi it is! Lenke til kommentar
793 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt.La oss prise Herren. Men trådstarter, hvorfor kan du ikke bare dra hjemmefra og late som skal på skolen ovenfor foreldrene dine, og så komme hjem igjen når skoledagen din skal være ferdig? Gå i skjul i skogen, hos en venn eller hvilket som helst annet sted du veit du ikke vil bli oppdaget av foreldre, lærere eller medelever. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Drikk et glass med vann + en god porsjon salt til frokost i morgen. Gi det et par sekunder og frokosten din kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt.La oss prise Herren. Men trådstarter, hvorfor kan du ikke bare dra hjemmefra og late som skal på skolen ovenfor foreldrene dine, og så komme hjem igjen når skoledagen din skal være ferdig? Gå i skjul i skogen, hos en venn eller hvilket som helst annet sted du veit du ikke vil bli oppdaget av foreldre, lærere eller medelever. Problemet er at jeg ikke har funnet dette stedet enda, og at jeg da ville hatt dårlig samvittighet hele resten av dagen, og sikkert en stund fremover. For dere som ikke trodde det etter denne tråden, så er jeg faktisk et godt menneske, innerst inne, jeg lover. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Drikk et glass med vann + en god porsjon salt til frokost i morgen. Gi det et par sekunder og frokosten din kommer opp igjen. Prøvd det før? Hørtes meget fristende ut, skal prøves! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Drikk et glass med vann + en god porsjon salt til frokost i morgen. Gi det et par sekunder og frokosten din kommer opp igjen. Prøvd det før? Hørtes meget fristende ut, skal prøves! Fristende er kanskje ikke ordet? Men ja, har prøvd det med stor suksess. Så det på MacGyver en gang tror jeg, han hadde svelget noe gift eller noe og trengte å kaste opp. Endret 19. oktober 2009 av Dassen Lenke til kommentar
793 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Problemet er at jeg ikke har funnet dette stedet enda, og at jeg da ville hatt dårlig samvittighet hele resten av dagen, og sikkert en stund fremover.Så du ville fått dårlig samvittighet av å ljuge om at du skal på skolen ovenfor foreldrene dine, mine ikke av å ljuge om at du er sjuk? Eller misforstår jeg nå? Det er ikke vanskelig å finne gjemmesteder. Om du bor på i en liten bygd, burde det være nok av skogsområder i nærheten, og hvis du bor i en storby, burde det være nok av kjøpesentre, travle handlegater, kinoer og biblioteker å søke tilflukt i. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Drikk et glass med vann + en god porsjon salt til frokost i morgen. Gi det et par sekunder og frokosten din kommer opp igjen. Prøvd det før? Hørtes meget fristende ut, skal prøves! Fristende er kanskje ikke ordet? Men ja, har prøvd det med stor suksess. Så det på MacGyver en gang tror jeg, han hadde svelget noe gift eller noe og trengte å kaste opp. Ååå, MacGyver, håper han ikke svikter meg nå. For er om noen timer det gjelder. MacGyver har slutta å gå på tv2 jo! hva skal det bety? hmm, men det skal faktisk prøves, fristende eller ikke. har ikke spydd på mange år faktisk, det blir morro og oppleve igjen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Høres sunnere ut å ta den trofaste bulimi-metoden, bedre for nyrene. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Problemet er at jeg ikke har funnet dette stedet enda, og at jeg da ville hatt dårlig samvittighet hele resten av dagen, og sikkert en stund fremover.Så du ville fått dårlig samvittighet av å ljuge om at du skal på skolen ovenfor foreldrene dine, mine ikke av å ljuge om at du er sjuk? Eller misforstår jeg nå? Det er ikke vanskelig å finne gjemmesteder. Om du bor på i en liten bygd, burde det være nok av skogsområder i nærheten, og hvis du bor i en storby, burde det være nok av kjøpesentre, travle handlegater, kinoer og biblioteker å søke tilflukt i. Om jeg lata som jeg var syk, ville hun hvertfall visst at jeg var hjemme. Skal jeg gjemme meg et sted hele skoledagen også da late som jeg er på skolen ville det vært verre, siden hun da vil spørre om dagen min osv. Oh, jeg liker at jeg har sånne fornuftige følelser altså. Denne løsningen blir også nøye vurdert, spørs om jeg finner en bra plass. Hvis ikke sniker jeg meg hjem igjen, siden jeg nettopp kom på at jeg er alene fra 10.30 til 15.00 imorgen. HAHA. Høres sunnere ut å ta den trofaste bulimi-metoden, bedre for nyrene. Ja, tror jeg nesten må gå for den metoden. Når MacGyver har gjort det, så kan jeg også gjøre det. GO LINNEA! Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vel, min egen erfaring er at om du har et åpen vindu, når det er passe kaldt ute kombinert med en vifte som står å går inne på romme blir en lett forkjøla og tett i halsen. Har sovnet flere ganger med vifta på og våknet veldig tett. Ellers går det jo an å stå med hårføneren i panna en 15 minutters tid og springe opp til mamma å si at du har feber Men det enkleste er vel kanskje å stå opp gjøre seg klar for skolen og late som om du går ut, for så å smette inn på et annet rom e.l. og sove videre uten at moren din merker det. Ellers er jo "renneræv" og vondt i magen noe som en ikke så lett kan sjekke om en person har eller ikke. Lykke til! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Evt. dra tunga langs dassen. Lenke til kommentar
Decoy^ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vurderte å si noen fornuftens ord her, men hele emnet er bare for dumt... Lykke til med fremføringen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ellers er jo "renneræv" og vondt i magen noe som en ikke så lett kan sjekke om en person har eller ikke. Lykke til! Dette kan jo enkelt realiseres ved å svelge 2 pakker med Fisherman Friends / eller lignende på kort tid. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Herregud da, det er faen ikkje vanskelig. Du går ut, tar deg en tur til byen, ser en tidlig film, går å spiser litt, vindusshopper litt, kanskje gjøre ferdig noe skolearbeid du har liggende(?). Ellers, hvis foreldra dine jobber, gå ut, kom tilbake igjen når du veit de har gått på jobb. Hvis de kommer hjem tidlig eller noe sier du bare at dere fikk fri eller et eller anna bullshit. Skulking er lett, du trenger ikkje gjøre det vanskeligere enn det trenger å være. Og just for the record: å være hjemme og late som man erSyk er den dummeste måten, den beste måten er når familien ikke veit en shit, og skolen tror du er syk. Lykke til! Og ikkje hør på disse moralrytterne, du har sikkert dine grunner, de veit ikke noenting. Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Vel, min egen erfaring er at om du har et åpen vindu, når det er passe kaldt ute kombinert med en vifte som står å går inne på romme blir en lett forkjøla og tett i halsen. Har sovnet flere ganger med vifta på og våknet veldig tett. Ellers går det jo an å stå med hårføneren i panna en 15 minutters tid og springe opp til mamma å si at du har feber Men det enkleste er vel kanskje å stå opp gjøre seg klar for skolen og late som om du går ut, for så å smette inn på et annet rom e.l. og sove videre uten at moren din merker det. Ellers er jo "renneræv" og vondt i magen noe som en ikke så lett kan sjekke om en person har eller ikke. Lykke til! Haha, takk for svar jeg ville ha! Har vinduet åpent allerede og sover i dynetrekket bare, håper det funker siden jeg ikke har vifte her nå. Vondt i magen gikk jeg for på fredagen, mensensmerter har det gått i i hele helga, da jeg lata som det holdt i seg til nå på mandag, så jeg skulle slippe den også. Så magevondt er vel oppbrukt.. hårfønertipset er for krevende, og det at mamma ikke merker meg tviler jeg sinnsykt sterkt på, vil ikke engang prøve det UPDATE: Går for åpent vindu, lite klær/dyne, saltvann til frokost og satser på høylytt spying så mamma skal synes synd i meg å sende meg ned i senga igjen.. jeg er så slem Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) UPDATE: Går for åpent vindu, lite klær/dyne, saltvann til frokost og satser på høylytt spying så mamma skal synes synd i meg å sende meg ned i senga igjen.. jeg er så slem Sounds like a plan. Lykke til! Corn Flakes anbefales til frokost for å få rette konsistensen. Men dette er kun pirking for å perfeksjonere. Endret 19. oktober 2009 av Dassen Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Herregud da, det er faen ikkje vanskelig. Du går ut, tar deg en tur til byen, ser en tidlig film, går å spiser litt, vindusshopper litt, kanskje gjøre ferdig noe skolearbeid du har liggende(?). Ellers, hvis foreldra dine jobber, gå ut, kom tilbake igjen når du veit de har gått på jobb. Hvis de kommer hjem tidlig eller noe sier du bare at dere fikk fri eller et eller anna bullshit. Skulking er lett, du trenger ikkje gjøre det vanskeligere enn det trenger å være. Og just for the record: å være hjemme og late som man erSyk er den dummeste måten, den beste måten er når familien ikke veit en shit, og skolen tror du er syk. Lykke til! Og ikkje hør på disse moralrytterne, du har sikkert dine grunner, de veit ikke noenting. Takktakktakk Jeg er enig med deg, det er lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå