Gå til innhold

Noen med info om Motorola Droid?


karakas

Anbefalte innlegg

Vel, frister ikke så veldig å kjøpe en telefon med dinosaur prosessor. Det går jo rundt, men jeg tror ikke jeg ville gått for den. Så er jeg noe kresen da. Jeg har nesten lyst til å vente til etterkommeren til Droid, men tror nok det blir en Droid med tiden. Kommer jo software oppdateringer.

 

Ehm, milestone ja. SKUUUUUFF å ikke få ha en telefon som heter Droid. :<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du er vel ikke en av dem som sier at Pentium 4 @ 3,6GHz er bedre enn i7 @ 2,2GHz? Jeg vet ikke mye om mobilprosessorer men jeg vet at klokkehastighet ikke er alt.

 

For min del frister alt med Droid utenom at den ikke kommer norsk hw- tastatur... For jeg regner med at den ikke kommer her til lands..? Så da er neste telefon på lista sansynligvis Omnia Pro 2 B7610 og deretter Xperia 2.

Lenke til kommentar
Men du er vel ikke en av dem som sier at Pentium 4 @ 3,6GHz er bedre enn i7 @ 2,2GHz? Jeg vet ikke mye om mobilprosessorer men jeg vet at klokkehastighet ikke er alt.

 

For min del frister alt med Droid utenom at den ikke kommer norsk hw- tastatur... For jeg regner med at den ikke kommer her til lands..? Så da er neste telefon på lista sansynligvis Omnia Pro 2 B7610 og deretter Xperia 2.

siktet til dinosaur prosessoren i Cliq. ^^

 

edit, når jeg leser gjennom inlegget mitt så ser jeg hvordan det så ut ja. Var ikke sånn det hørtes ut i hodet mitt. :p

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Lucasfilm/Lucasarts osv er heleiet selskap av George Lucas, skaperen av Star Wars filmene. EOD.

 

Lurer på om noen firmaer er villig til å ta på seg oppgaven med å importere mobilen til Norge.

 

edit: Ev mase nok på telenor/netcom til at de gidder å hende den selv.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
nei, det står på verizonreklamene at merkenavnet Droid tilhører Lucasfilms.

 

"DROID is a registered trademark of Lucasfilm Ltd. and its related companies. Used under license.”

Huh, du har visst helt rett her. Normalt sett eies varemerker bare innen for spesifikke felt, som for Lucasfilm originalt var leker basert på Droids tengefilmene på 80-tallet. Men så utvidet de det til å gjelde programvare, og det var vel nært nokk DROID telefonen at Verizon ikke ville risikere å bli saksøkt.

 

Men uansett, DROID kampanjen drives av Verizon i USA, ikke Motorola, og vil inkludere mobiler fra flere produsenter (som Droid Eris fra HTC). Sannsynligvis vil alle disse få andre navn hvis de lanseres i resten av verden.

Lenke til kommentar
Men du er vel ikke en av dem som sier at Pentium 4 @ 3,6GHz er bedre enn i7 @ 2,2GHz? Jeg vet ikke mye om mobilprosessorer men jeg vet at klokkehastighet ikke er alt.

 

For min del frister alt med Droid utenom at den ikke kommer norsk hw- tastatur... For jeg regner med at den ikke kommer her til lands..? Så da er neste telefon på lista sansynligvis Omnia Pro 2 B7610 og deretter Xperia 2.

 

Mangel på norsk HW-tastatur er faktisk ikke så farlig, jeg sitter selv med en importert HTC Dream som heller ikke har dedikerte ÆØÅ-knapper, men funker veldig fint å skrive på allikevel.

 

Droid ser forøvrig griselekker ut, endelig en telefon med fullt HW-tastatur som ikke er 2 cm tykk, 13mm er godkjent!

Lenke til kommentar

Milestone (Droid) kommer til Tyskland 9/11-09, Altså på mandag!

Da kan vi tenke på import :D Eneste er at de er med qwertz.. -men tror ikke det blir så veldig stort problem.

 

La oss bare håpe på at de ikke må "aktiveres" sånn som man må med Palm Pre. Hvis dette ikke er tilfelle bestiller jeg en med en gang!

Lenke til kommentar

klarer ikke helt å bestemme meg jeg. Har en G1 at the moment og er klar for ny telefon. Jeg liker Android godt, digger integrasjonen mot google sine programmer, men samtidig har jeg lyst å teste ut andre plattformer som f.eks Maemo.

 

For meg står det mellom Milestone, N900 eller en snapdragon android-telefon ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...