Zappy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Du finner den på den svenske siden (og alle andre, bare ikke norge) med eXpansys Kod: 192224 og eXpansys Kod: 192230. Legg inn bestillingen, så send mail til [email protected] og be om å få de med så fikser de det manuelt. De sa forøvrig at de skulle fikse de på den norske siden asap. Endret 4. desember 2009 av Zappy Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 De har ihvertfall fikset multimedia stasjonen på den norske siden. Var forøvrig kun den jeg ville ha allikevel. Noen som har fått noe shippet til seg enda? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 De har ihvertfall fikset multimedia stasjonen på den norske siden. Var forøvrig kun den jeg ville ha allikevel. Noen som har fått noe shippet til seg enda? Nop, ikke hørt noen ting.. Merkelig det forsatt står "Expected release date 07 Dec 09" Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk epost om at min kom på lager i dag, så regner med både telefonen og dockingstasjonen blir sendt i morgen. Da har jeg vel pakken onsdag eller torsdag Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tja, tror du ikke dette sendes fra lager lenger nede i europa? Ser ikke for meg at de har lager her i Norge... Jeg tør ikke håpe på at den kommer før neste uke. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når bestilte du Apebein? Bestilte begge deler den 3 desember. Ser de nå har juster tilgjengeligheten på docking stasjonen til 6 dager??? Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Når bestilte du Apebein? Bestilte begge deler den 3 desember. Ser de nå har juster tilgjengeligheten på docking stasjonen til 6 dager??? Jeg bestilte 30. november. Fikk de til å legge ved dockingstasjonen 2. desember. Har fortsatt ikke mottatt epost om at pakken er sendt, men fikk iallfall denne meldingen igår: This order has been placed with eXpansys on 30 Nov 2009 from computer xx.xxx.xxx.xxx by "Apebein" Your order reference is xxxx.xxxx.xxxx. You will need this in all correspondence. Item / Stock Qty Price Total ------ ---------------------------------------- --- ------- -------- 190229 MILESTONE (Droid) Android Smartphone 1 412.25 412.25 On Request 192224 Motorola MILESTONE Multimedia Station 1 27.74 27.74 (Black) On Request ------ ---------------------------------------- --- ------- -------- 439.99 Tax 0.00 Shipping Info 22.94 -------- Total 462.93 Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Ser nå at dette kanskje ikke betyr at ting er på lager likevel, siden det på hjemmesiden står estimated time for delivery på opptil flere dager.. Hm. Jeg må ha telefonen før avreise på juleferie 19. des.. Endret 8. desember 2009 av Apebein Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tyvärr lyckas vi inte få fram något säkert leveransdatum. Enligt vårt interna datasystem borde vi hem telefonen idag. Men vi fick ett email av vår chef som sade att den kommer inom kort (några dagar) Jag håller tummarna för att vi får hem dem så fort som möjligt då vi har många kunder som väntar. Med vänliga hälsningar, Madelein, eXpansys Norway Customer Care Epost jeg fikk i dag. Er vel bare å smøre seg inn med tålmodighet.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 La oss ikke håpe det blir voldsomt med forsinkelser D: Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den meldingen tror jeg vi alle har fått Apebein. Ser ut som vi må smøre oss med tålmodighet som sagt før i tråden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det Invitasjon til facebookgruppe (Spam) som er slettet. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ser at de har satt expected release date til 11 desember nå... Kjipern..... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som vet om denne blir lansert i Danmark? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som vet om denne blir lansert i Danmark? Det finnes ingen Motorola i Danmark, så det tviler jeg på. Men expansys importerer dit og regner jeg med. Om det er skandinavisk tastatur du ser etter så har jeg mine tvil. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) We have been informed there is a chance the stock will land today, but the very latest will be tomorrow. If anything changes I will update this thread. In the mean time please don't post new threads regarding the due date as the will be deleted. Yoni, eXpansys Product Support, Fra forumet til expansys. (http://www.expansys.no/ft.aspx?k=122413) *Krysser fingrene* Endret 9. desember 2009 av Oz370 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 *Krysser fingrene* +1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Den er tilgjengeleg no. http://www.expansys.no/d.aspx?i=191470 Endret 9. desember 2009 av Tafsen Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er versjonen med Qwertz tastatur... Vi skal ha den med Qwerty... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nå står det "Availability: Estimated 1 Day" på den med QWERTY.. så da er det vel håp at vi får den i begynnelsen av neste uke;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå