megSelv :-) Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har lett rundt på nette i hele dag omtrent får å finne c++ men jeg finner aldri programet Jeg bare lurte på om noen kunne si hvor jeg fant det siden jeg har en tutorial. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Du har altså regga et brukernavn for å spør hvor du får tak i C++ piratprogramvare? Det var smart! At jeg ikke har tenkt på det før??? Lenke til kommentar
guom Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Altså hvis det er selve programering du tenkte på, kan du godt skrive i notisblokk, jeg personlig bruker emacs. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 www.bloodshed.net last ned dev-c++ det er gratis. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Du har altså regga et brukernavn for å spør hvor du får tak i C++ piratprogramvare? Det var smart! At jeg ikke har tenkt på det Hva du snakker om? Finnes da gratis kompilatorer....Nå driver jeg ikke med C++ selv, men TROR du kan laste ned Dev-c++ compiler gratis her. Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 hvilken av de skal jeg laste ned da?? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://ftp1.sourceforge.net/dev-cpp/devcpp4.zip dev-c++ 5 er beta derfor kan du laste ned versjon 4 på linken over med mindre du er veldig nysgjerrig på den nye versjonen. Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Takk til alle sammen det var snilt, men nå har jeg det og skal lage noe gøy! Så jeg bare håper det gøy. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hvis du synes det er interessant og vil lære C++ (dersom du ikke allerede kan det ) og har en "trang" til og skape noe som er DITT så kan det vere veldig gøy tro meg Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du har altså regga et brukernavn for å spør hvor du får tak i C++ piratprogramvare? Det var smart! At jeg ikke har tenkt på det Tulling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå