UnZane Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Først og fremst, min telefon er ikke jailbraket eller på noen annen måte modifisert. Nå som man kan kjøre ringetoner på iTunes har jeg slått til og kjøpt 2 stk via telefonen. Når jeg laster de ned angir jeg de som standard ringetone og alt fungerer ypperlig. De spilles når telefonen ringer. Så kommer problemet, hvis jeg kobler telefonen min til min pc og den synkroniseres, forsvinner ringetonene fra listen på telefonen. De kan ikke velges i menyen, hele valget for egne ringetoner forsvinner. Alle standard-lyder ligger der fortsatt. I iTunes ligger ringetonene, de er huket av for synkronisering og alt ser ut til å være rett her. Hvis jeg via telefonen prøver å kjøpe ringetonene på nytt, får jeg beskjed om at denne har jeg allerede kjøpt og om jeg vil kjøpe den igjen. Har noen andre problemer med dette? På naboen sin 3gs fungerer alt helt fint, vel å merke har han laget ringetonene sine selv og ikke på lovlig måte kjøpt de i iTunes. *Løst* Synkroniserer man ringetonene manuelt ser det ut til å fungere. Rart, men men. Endret 18. oktober 2009 av UnZane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå