exzEt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hey, Jeg sitter å klør meg i hodet og lurer på hvordan jeg overfører noen bilder jeg har på mobilen over til datamaskinen som da er en iMac. Jeg har et 8gig minnekort i telefonen, og prøvde å overføre bildene fra telefonen og over til minnebrikken men fikk ikke til dette, da det er det jeg bruker og har brukt og gjort med mine andre mobiler når det gjelder både Musikk, filmer og bilder. - Mads Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når du kobler til telefonen kommer det vel opp et lite ikon i notification baren din? Ikke HTC PC Sync med Mass-Storage/Masse-Lagrings et eller annet. Klikk på dette og velg mount/monter Da skal Macen din få opp en disk på samme måte som en minnepenn. Du kan også bruke et microSD -> SD adapter og koble til en minnekortleser, eller bruke en minnekortleser med støtte for microSD. Lenke til kommentar
exzEt Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Når du kobler til telefonen kommer det vel opp et lite ikon i notification baren din? Ikke HTC PC Sync med Mass-Storage/Masse-Lagrings et eller annet. Klikk på dette og velg mount/monter Da skal Macen din få opp en disk på samme måte som en minnepenn. Du kan også bruke et microSD -> SD adapter og koble til en minnekortleser, eller bruke en minnekortleser med støtte for microSD. Takk Fant det ut nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå