H.F.K Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 cdrommen min passer ikke. når jeg har på skinner så vil den ikke inn i kabinettet. uten skinner så er den nesten plass til den hva er feil her? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva slags spiller og hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
H.F.K Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 noise control fra chieftech samsung cdrom Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er vel du som gjør noe feil, skal passe der om eg ikke husker feil? Er jo en standar størrelse. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Bare for gøy; har du mulighet til å ta bilde av dette? Hadde vært gøy å se Lenke til kommentar
H.F.K Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 jeg fant det ut. jeg hadde blitt forklart av en annen om at det bare var og sette inn. men han sin model hadde ikke en ramme foran og det hadde min lol. men takk for hjelpen uansett nå må jeg bare kjøpe ny p4 brikke som jeg ødela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå