Gå til innhold

BK: Studioportrett - rød/svart

Aak1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det fungerte best i farger. Hånden til venstre (modellens høyre hånd altså) blir noe hvit/lys i S/H.

Klarer ikke helt å bestemme meg om hendene tilhører modellen eller noen andre, da fargen på hånden til venstre er vesentlig lysere enn ansikt/kropp.

Syns uansett bildet var knalltøft!

Lenke til kommentar
Syns det fungerte best i farger. Hånden til venstre (modellens høyre hånd altså) blir noe hvit/lys i S/H.

Klarer ikke helt å bestemme meg om hendene tilhører modellen eller noen andre, da fargen på hånden til venstre er vesentlig lysere enn ansikt/kropp.

Syns uansett bildet var knalltøft!

Takker.

Det med at det er litt uklart om hendene er hennes var litt av meningen, og jeg synes det funker bra.

Synes du det er positivt eller negativt? Andres meninger om det?

Det funker bra på hennes høyre hånd, men den svarte hånden ser mer ut som hennes. Usikker på hvordan det funker.

Dere legger kanskje også merke til at det ulik sminke rundt øynene hennes, hvordan funker det? Jeg synes det så litt dumt ut, og vi skiftet til lik sminke på begge øynene etter hvert, men var fortsatt dette bildet som ble best.

Lenke til kommentar

Litt kritikk på make up, konsept, kanskje?

Bytt om på hendene, så det blir motsatt?

Det hadde blitt mere spennende?

Tror nok det hadde blitt enda kulere om modellen hadde hatt helt slick hår også, kanskje?

Sånn når jeg først er i gang, synes jeg kanskje valget av sminke var litt vel matt også.. :p

Enig i at forskjellig sminke bare får henne til å se litt skjevøyd ut =)

Men såklart, veldig bra bilde dette, selv om det er endel små plukk.

Liker godt poseringen og at hendene ikke ser ut som de er hennes, retusjeringen er også OK, selv om kanskje huden har vel mye rødt i seg =)

Lenke til kommentar

Takk for god kritikk. Forsåvidt enig i det du sier.

Jeg har også noen bilder der hendene er byttet om på, men med en annen positur som ikke funker like bra.

Skal se når jeg har tid til å redigere noen flere.

Når du sier matt, mener du det burde være mer farger i den?

Også det med at huden er litt rød, kan det ha noe med at skjermen min er helt på kjøre, når det gjelder kalibrering. Burde kanskje fått gjort noe med det :p

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

ah, jeg skjønner.

Men sminking har jeg definitivt ikke peiling på, og vet som regel ikke så mye om hva jeg skal si når det blir spørsmål om det. Det eneste jeg kan si er vel hvilken farge øyenskyggen skal være og hvor mye maskara som skal brukes osv.

Hva gjør man for å få mer glans og highlights da? Har ikke det også litt med lyssettingen å gjøre?

Lenke til kommentar
Hvordan er det nye bildet?

Bedre eller dårligere?

Jeg skal bare levere inn ett bilde til oppgaven skjønner dere, og jeg begynner å bli usikker.

Skal levere i morgen.

Utsnittet på den siste syns jeg er klart best, men er den nærmeste svarte fingeren litt uklar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...