DDuck Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 hei, kjøpte en dexxa optisk trådløs mus i dag men den virker joggu meg ikke i XP så klart!! noen med tips / erfaringer om dette produktet?? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Hvorfor virker den ikke? kanskje si litt mer enn at den ikke virker! fant den ikke drivere i XP eller virka ikke driverene som følte med? har du prøvd den på noe annet en XP? kanskje det er hardware feil! Sindre Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2001 den virker ikke, ingen funksjon, ingenting skjer da jeg starter opp maskina. har prøvd den både i XP, 98 og 2000. men ingenting skjer, har vært å byttet den i dag men den nye funker heller ikke. driveren funker ikke i xp, får jeg beskjed om og den avbryter installeringen, men den burde virke i 98. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg hadde samme problemet i XP. Jeg oxo trudde at den ikke virket. Men når jeg for første gang leste bruksanvisningen å gjorde akkurat det som stod der så finket den. Må jo lade opp batteriene først. prøv oxo å sett den på kanal 2 både på mus og mottakeren.. Men jeg får ikke Back og Forward til å fungere i Explorer bare i IE (hvis du skjønte den :smile:) heller ikke i CS får jeg knapp 4 og 5 til å fungere.. og dette IRRitere meg... noen som har noe XP drivere til denne MUSA? Sephiroth [ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-01-04 03:35 ] [ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-01-04 03:38 ] Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg har Logitech trådløs mus(og tastatur) som identifiserer seg som Ps2 compatible mouse i XP. Trenger ikke drivere. Kanskje bruke en 100-200kr mere og slippe alle problemene. Dexxa er vel ikke helt High-end merke, eller? Virker musa i Win2000 ville det være merkelig om den ikke virket i XP også Softwaren som følger med Logitech funker fint i XP. Lenke til kommentar
HåvardH Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 prøv m nye drivere til xp _________________ Mvh Håvard asus a7v113-c geforce2 mx 64mb amd atlon 1000 mhz 256mb sdram western digital 40gb ide 7200rpm soundblaster live! 1024 10/100m bit nettverkskort [ Denne Melding var redigert av: Microshaft på 2002-01-04 15:36 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Det trengs jo selvsagt ikke drivere til mus/keyboard da! (dvs. jeg har aldri hørt om det) hvis du har ps/2 kontakt (eller adapter) skal den funke uansett. med USB er det litt verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå