festen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg har tatt endel bilder på 1600 ISO i JPG, og noen i canon RAW , som er undereksponert 2 hakk, for å prøve å få til noe som ligner 6400 ISO. Er det noen programvare som på noen automatisk måte kan få eksponeringen opp 2 hakk uten at jeg trenger å se på bildene, eller noen rask metode som krever lite arbeid? Endret 18. oktober 2009 av festen Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Du har Canon? Da har du vel DPP også? Last inn folderen eller legg i "collection" med de bildene du vil ordne. Merk alle. Åpne View --> Tool Palette (Ctrl+T). Øk "Brightness Adjustment" med 2. Tar 10 sek. Deretter (om nødvendig) File --> Batch Process (Ctrl+B). Edit: Yiiheaah.. Innlegg nr 1.000 Endret 18. oktober 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
festen Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Da prøver jeg dette:) http://www.northlight-images.co.uk/article...n_software.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå