untouch4ble Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Min første bil, Opel Kadett E 1.3 1985modell om jeg husker rett. Rustetete og jævlig. Hobby lakkering på den ene døra førte til at det begynnte å flasse av etterhvert. Min bestemor klarte også å rygge inn i framskjermen som dere sikkert ser på bilde Unnskyldningen hennes var at det ikke pleide å stå noen bil der. For stiv i nakken til å snu seg sier nå jeg. Den gikk noe inni granskauen hvis jeg hadde dyttet den fra et stup. Ble sendt på huggern når jeg var ferdig med den. Tror jeg skiftet 3 dynamoer, 5 viftereimer. Og en del olje. hehe. Den "stoppet" på 173k ca. Når jeg tok over hadde den gått 120k ca. Endret 31. oktober 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Førstebilen var en opel astra 94 mod. Var kjørt 50 000 km av en gammel dame da jeg fikk den. Rakk å kjøre den 20 000 km før girkassen røk og hele bilen rustet vekk. Lenke til kommentar
Buno Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Min var en 1987 porche 944.. morsom bil. har ikke bilde da det begynner og bli noen år siden nå. Har vel blitt nærmere 34 biler siden den gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå