dan83 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hei enda noen flere bilder fra denne stranden; veldig fint sted å få øvd seg på denne type bilder syntes jeg Jeg vurdere å bare beholde et av bilde nr 2 og 3, noen meninger om hvilke som fungerer best!? Må også seriøst skaffe meg ndg filtere, blir mye bruk av asjustment verktøyet i lightroom for å prøve å få forgrunnen eller/og himmelen riktig eksponert.Litt lei av overeksponerte himmel Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Liker havet på bilde 2. Det ble ikke like pent på bilde 1. Bilde 2 ftw. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Min subjektive synsing på komposisjon: 3. Best. Bra linje av strand innover i bildet. Kunne kanskje ha vært litt mer rom på høyre side? Fin plassering av sten. 2. Ok, men syntes stenen kom for langt ut t.v. 1: Minst bra, ingen linjer som holder blikket inne i bildet Uten grad filtre ville jeg ha undereksponert strand mer, men det blir noe smak & behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå