kthrane Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg er på jakt etter ny bærbar og er lurte derfor litt på hva jeg skulle valgt av Macbook pro 13" og dell studio xps 16. Jeg tenkte å ha macen med originalkonfigurasjon(2,26GHz, 2gb RAM, 160 Gb HDD....) eller dellen med Core 2 Duo P8600-prosessor (2,40 GHz), 320gb HDD (7200rpm)4gb RAM og windows 7 ultimate) Med kupongkode koster dellen 9512,50 kr og macen er på tilbud hos elkjop ut helgen til 9495,- kr(ikke lenge igjen ). Det er ikke krise om jeg må betale fullpris på macen men det er jo greit å spare litt penger Bruksområdene mine er skole, surfing bilde-/videoredigering og andre enkle oppgaver. Spiller bittelitt FM, men det trenger dere ikke å ta hensyn til. Jeg lurer i tillegg litt på hvordan det er med iWork og office i forhold til mac og windows. se mer her På forhånd takk Endret 18. oktober 2009 av kthrane Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Eg hadde utvilsomt gått for Macen. Er utruleg nøgd med min Mac, og ville ikkje velt den bort for nokonsomhelst PC. iWork og Office fungerer grett samen egentleg. Du kan óg kjøpe Microsoft Office til Mac om det skulle vere eit problem. Bruksområdene høyres ut til å passe ein Mac perfekt. Trur dessuten du kan spele FM på Mac. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk for svar Er det slik at det holder med 2gb RAM eller bør jeg bestille fra Apple store og velge 4 gb RAM?? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 2 GB held nok masse, det gjorde det iallefall for meg. No har eg 4 riktignok då. Det er visst særdeles dyrt med ram fra Apple, så ein kan spare mykje på å berre bestille nokon andre enn dei Apple sel i AppleStore. Så kan du jo skifte dei på sikt om behovet skulle oppstå. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takk for hjelpen Da blir det for håpentligvis macbook pro etter et par dager med tenking. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er hyggeleg å høyre! Lukke til Håper du blir like nøgd som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå