Creaxz Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei. Er ganske nære ved å få blitt med i min første Cs:s klan, og lurer da på hva vanlig praksis er med å skaffe seg source-tv demoer fra pcw'er når en selv ikke hoster. Spør man "motstanderen" etter kampen og får den tilsendt derfra eller hva? Takk for alle svar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 du kan hente inn en HLTV =) HLTV.org feks Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 du kan hente inn en HLTV =) HLTV.org feks Men kan jeg gjøre dette hvis jeg ikke er den som hoster? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Med mindre motstandern din hadde sourcetv eller hva hltv på source heter, så kan du dessverre ikke få noe demo av kampen. Men det du kan gjøre er om du har server, legge inn sourcetv selv, evt få de som hoster serveren til å hjelpe deg. Om du gjør det kan du jo bestemme selv når du skal recorde. gl&hf Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Med mindre motstandern din hadde sourcetv eller hva hltv på source heter, så kan du dessverre ikke få noe demo av kampen. Men det du kan gjøre er om du har server, legge inn sourcetv selv, evt få de som hoster serveren til å hjelpe deg. Om du gjør det kan du jo bestemme selv når du skal recorde. gl&hf Hva betyr gl & hf ? Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Med mindre motstandern din hadde sourcetv eller hva hltv på source heter, så kan du dessverre ikke få noe demo av kampen. Men det du kan gjøre er om du har server, legge inn sourcetv selv, evt få de som hoster serveren til å hjelpe deg. Om du gjør det kan du jo bestemme selv når du skal recorde. gl&hf Hva betyr gl & hf ? Good luck & Have fun ^^ Lurer også på en annen ting; Etter en pcw er det vanlig å kontakte den du spilte mot for å skaffe en SourceTv-demo? Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hei. Er ganske nære ved å få blitt med i min første Cs:s klan, og lurer da på hva vanlig praksis er med å skaffe seg source-tv demoer fra pcw'er når en selv ikke hoster. Spør man "motstanderen" etter kampen og får den tilsendt derfra eller hva? Takk for alle svar Du kan skrive | record "navn" | i consolen oxo. Google! Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Hei. Er ganske nære ved å få blitt med i min første Cs:s klan, og lurer da på hva vanlig praksis er med å skaffe seg source-tv demoer fra pcw'er når en selv ikke hoster. Spør man "motstanderen" etter kampen og får den tilsendt derfra eller hva? Takk for alle svar Du kan skrive | record "navn" | i consolen oxo. Google! Jaja, men mente egentlig Source-Tv demoer ^^ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Om de har source-tv så er det vel vanlig å spørre om de orker å laste den opp om de hadde på record og interessen var der, ja. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Om de har source-tv så er det vel vanlig å spørre om de orker å laste den opp om de hadde på record og interessen var der, ja. Ok takk; var egentlig det svaret jeg var ute etter ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå