Gå til innhold

Liten framgang med trening

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+4123456
Jeg kan innrømme at jeg egentli trener litt hardt pga jeg er på studioet 4 timer mandag, onsdag og fredag. ?

At du trener såpass lenge kan heller tyde på det motsatte, ofte kan intensiteten bli omvendt proporsjonal med lengden på økten.

Endret av Slettet+4123456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp heller Nitro Fuel fra MyR eller lignende.

Da får du koffeinen din samt buffere som motvirker syredannelse og gjør at du kan opprettholde intensiteten over lengre tid.

Ingrediensliste: Dextrose/druesukker, myse/wheyprotein isolat, maltodextrin/glukose polymerer, fruktose, glutaminpeptider, guaranaekstrakt, sitronsyre, aroma, fortykningsmiddel (E 412), natriumcitrat, fargestoff (E 162), søtningsmiddel (E 955), magnesiumoksid.

Denne er en av de få tilskuddene hvor jeg merker forskjell på å ta og ikke under treningen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Kuttet ut redbull og powerade forrige trening, kjøpte en sugarfree redbull og en liter sjokolademelk som erstatning og merket forskjell. Var tyngre på første delen, mens på slutten var det lettere enn de bruker så jeg går for det. har karbopulver liggende hjemme men de hjalp IKKE på meg.

Lenke til kommentar

Du skal drikke protein og karbohydrat etter trening, karbohydraten drikker man for å fylle opp glykogenlagrene i musklene. Disse lagrene har du tømt på treningen.

Da starter du neste trening med fulle lagre som igjen gir bedre fremgang.

Under trening kan du på en bulk innta en drikke, vanligvis velger mange kun karb og protein her blandet i en shake.

Andre velger en sportsdrikke ala nitrofuel eller en annen god en, ikke en med bare sukker i.

Da får du buffere som motvirker syredannelse og gjør at du kan opprettholde intensiteten over lengre tid.

Du får også guarana (koffein) før økt energi samt at du erstatter elektrolytter og mineraler som du vil tape under langvaring trening

Osv.

Dette forutsetter at kostholdet og treningen er optimal.

har karbopulver liggende hjemme men de hjalp IKKE på meg.

Det er det ingen ting som heter.

Du vil fylle opp glykogenlagre som hjelper på neste trening.

Drikker du ikke karb under treningen får du det alikevel fra glykogenlagrene så det vil ikke være noen gigantisk forskjell nei.

Karbohydratlagrene holder til ca 1 ½ - 2 timer hardt arbeid, trener du mer en dette på en gang så er påfyll viktig.

Så lenge trener man ikke med vekter.

Banan osv fungerer, men flytende har raskere opptak.

Karbkilde kan være for eks: TN Carb-100 Neutral - karbohydrater 4 kg

myR- Maltodextrin - 3kg 175,-

Billig med andre ord.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er en Norsk butikk og butikken får ikke tilgang til opplysningene.

Butikken har et godt rykte , man får varene sine.

Nå er jo ikke det noen krise, du får kort snart selv.

Er man i tvil, utlandske sjepper så bruk mastercard, får du ingen varer får ikke de penger.

Man stiller mye bedre om man har betalt med mastercard om varene ikke skulle komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...