Gjest Slettet+4123456 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg kan innrømme at jeg egentli trener litt hardt pga jeg er på studioet 4 timer mandag, onsdag og fredag. ? At du trener såpass lenge kan heller tyde på det motsatte, ofte kan intensiteten bli omvendt proporsjonal med lengden på økten. Endret 24. oktober 2009 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 57kg og 15 år er jo ikke så ille da Jeg veier omtrent det samme og er også 15 år :O Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du bør kutte ut Redbull rett før trening. Blodsukkeret stiger til værs og rett ned igjen.Ikke bra. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kjøp heller Nitro Fuel fra MyR eller lignende. Da får du koffeinen din samt buffere som motvirker syredannelse og gjør at du kan opprettholde intensiteten over lengre tid. Ingrediensliste: Dextrose/druesukker, myse/wheyprotein isolat, maltodextrin/glukose polymerer, fruktose, glutaminpeptider, guaranaekstrakt, sitronsyre, aroma, fortykningsmiddel (E 412), natriumcitrat, fargestoff (E 162), søtningsmiddel (E 955), magnesiumoksid. Denne er en av de få tilskuddene hvor jeg merker forskjell på å ta og ikke under treningen. Endret 24. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er faktisk Sink i vitamintabeletten jeg tar under trening Forslag til andre ting jeg kan drikke før trening istedenfor Redbull eller noe EKSTREMT dyrt ? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg skrev jo NitroFuel. Men det billigste er nok karbohydratpulver, koster 200? for 4 kg. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Kuttet ut redbull og powerade forrige trening, kjøpte en sugarfree redbull og en liter sjokolademelk som erstatning og merket forskjell. Var tyngre på første delen, mens på slutten var det lettere enn de bruker så jeg går for det. har karbopulver liggende hjemme men de hjalp IKKE på meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det blir vel litt relativt, karben skal først og frems fylle opp glykogenlagrene til neste trening. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 eh... what ? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Du skal drikke protein og karbohydrat etter trening, karbohydraten drikker man for å fylle opp glykogenlagrene i musklene. Disse lagrene har du tømt på treningen. Da starter du neste trening med fulle lagre som igjen gir bedre fremgang. Under trening kan du på en bulk innta en drikke, vanligvis velger mange kun karb og protein her blandet i en shake. Andre velger en sportsdrikke ala nitrofuel eller en annen god en, ikke en med bare sukker i. Da får du buffere som motvirker syredannelse og gjør at du kan opprettholde intensiteten over lengre tid. Du får også guarana (koffein) før økt energi samt at du erstatter elektrolytter og mineraler som du vil tape under langvaring trening Osv. Dette forutsetter at kostholdet og treningen er optimal. har karbopulver liggende hjemme men de hjalp IKKE på meg. Det er det ingen ting som heter. Du vil fylle opp glykogenlagre som hjelper på neste trening. Drikker du ikke karb under treningen får du det alikevel fra glykogenlagrene så det vil ikke være noen gigantisk forskjell nei. Karbohydratlagrene holder til ca 1 ½ - 2 timer hardt arbeid, trener du mer en dette på en gang så er påfyll viktig. Så lenge trener man ikke med vekter. Banan osv fungerer, men flytende har raskere opptak. Karbkilde kan være for eks: TN Carb-100 Neutral - karbohydrater 4 kg myR- Maltodextrin - 3kg 175,- Billig med andre ord. Endret 28. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Sjønner.. men hvor kan jeg kjøpe denne Nitrofuel greia ? Og hva er bulk ? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Bulk er sleng, man mener kcal-overskudd , dvs spise 300kcal mer en man forbrenner pr dag for å bygge muskler. Nitrofuel Creaforce Driv Osv. Disse er mer for energi under trening, karbohydratene etter trening er for å fylle opp lagre til neste trening. Endret 29. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror jeg skal satse på Nitrofuel har dårlig troa på at jeg får kjøpe noe via internett da men de går viss jeg kan betale med faktura Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Oppkrav? Betale i butikken/posten når du henter pakka. Hva er galt med internett? At du ikke har kort eller at det er skummelt? Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har ikke kort + at mamma og pappa syns det er skummelt -.- Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er en Norsk butikk og butikken får ikke tilgang til opplysningene. Butikken har et godt rykte , man får varene sine. Nå er jo ikke det noen krise, du får kort snart selv. Er man i tvil, utlandske sjepper så bruk mastercard, får du ingen varer får ikke de penger. Man stiller mye bedre om man har betalt med mastercard om varene ikke skulle komme. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg bestilte bare i postoppkrav Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Da har jeg fått boksen med Nitrofuel prøvde den på trening igår og merket forskjell men likte ikke helt all den natriumen som var oppi... Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvor mye blandet du med? Alt oppi er der for en grunn. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 En måleskje 5 dl Som det sto på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå