Gå til innhold

N86 tappes for strøm

egulbr

Anbefalte innlegg

Min N86 var full ladet til morran. Har brukt den å ta 2 bilder med på dagen i dag. Kl. 18 oppdaget jeg at den hadde slått seg av. Var da helt tom for strøm. Fikk ikke slått på igjen. Har lagt merke til dette en gang tidligere også. Noen som har noen formening om hva det kan være??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått enda ett problem. Høyttaleren begynte plutselig å skurre veldig til morran. Vanskelig å høre hva som blir sagt i andre enden. Nå har lyden blitt veldig lav også under samtaler i tillegg til skurringen, så nå sender jeg den til rep. Noen andre som har opplevd det samme?? Er vel høyttaleren som er gåen. Det er jo dårlig etter bare ca 4 ukers bruk.

Lenke til kommentar

Batteriproblemet var veldig vanlig med Nokiamobiler for 6-7 år siden. Du fulladet den, og etter en time var den tom for strøm... Det har skjedd en gang med min N86, den ble veldig varm og var tom for strøm 2 timer etter at den var ferdig fulladet. Har ikke hatt eller fått noen andre problemer med den, selv etter å ha mistet den i gulvet et par ganger. Mulig noe går feil i ladeprossesen? Eller at batteriet er defekt? Du kan jo sende en mail til Nokia og melde fra om problemet? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...