Luringfax Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hei og hopp! Jeg står i den situasjonen at jeg skal kjøpe ny pc. Ja, utrolig nok. Pcen skal brukes til det meste, alt fra skolearbeid til å se en film i sofakroken. Pcen skulle i utgangspunktet koste opptil 10k, men så har det vist seg at jeg ikke trenger å gå lenger enn til 8, for en knall pc. Det har kommet til disse to alternativene; Fra Multicom Prosessor, harddisk og hyperminne - Opp ett hakk Fra Komplett Som den er Takketakk! Endret 21. oktober 2009 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva med denne ? Joa, men så koster den jo ca. 2000kr mer da.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Den koster jo faktisk mindre enn den HP'en du selv har listet opp... Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er på jakt etter PC selv nå og det aller beste tilbudet jeg har sett er dett: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...-1gb-lxafr0x191 Litt stor skjerm som er en fordel til filmbruk men litt tung å drasse på. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Den koster jo faktisk mindre enn den HP'en du selv har listet opp... Hpen følger vel med Vista? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå er det W7 du vil ha. Ikke vurder noe annet (med mindre du er av linux typen)... Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vista = W7 Kjøper du PC nå følger det vel med gratis oppgradering.... Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Så trenger jeg fortsatt svar angående det egentlige spørsmålet da! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 vel hp'en har dårligere prosessor, men bedre skjerm. men bortifra det så er det litt hipp som happ hvis det var meg som skulle ha valgt (vurderer selv å kjøpe multicomen) så ville jeg ha valgt en bedre skjerm på multicomen og så gått for den. Lenke til kommentar
JforJeens Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den koster jo faktisk mindre enn den HP'en du selv har listet opp... Operativsystem er ikke med og det er "bare" 2GB RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå