Signatur Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei Jeg skal handle en ny laptop den nærmeste tiden og sliter med å velge. Den skal være en desktop-erstatter og vil bli brukt til en del spilling. Krav : Må kunne spille feks. GTA 4 på low/medium settings med grei FPS. Ønsker helst 17" skjerm, men kan vurdere 15" hvis det gir vesentlig mer ytelse for pengene. Helst intel cpu, og moderat støynivå. Stor fordel hvis det er plass til ekstra harddisk (SSD) Batterilevetid, Bluetooth, webkamera osv er ikke viktig. Pris : Har et håp om å slippe unna med 7-8000,- men kan gå noe opp hvis det gir mye mer ytelse. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hva med denne? har sett meg ut den selv, så kanskje jeg kan få noen råd jeg og Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Så ikke så dum ut den nei. Noen som har en pc med Geforce GT 130M som kan si litt om ytelsen på dette skjermkortet? Jeg har ikke klart å finne en 17" laptop med GT 160M. Finnes det? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så ikke så dum ut den nei. Noen som har en pc med Geforce GT 130M som kan si litt om ytelsen på dette skjermkortet? Jeg har ikke klart å finne en 17" laptop med GT 160M. Finnes det? søkte opp GT 160M på google, men vet ikke om det var så bra resultater Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Da ser det ut som jeg har funnet den perfekte maskinen for meg. Ihvertfall ser speccen veldig bra ut, og prisen er det ingenting å klage på. Håper å få den til uka så da blir det spennende å se om forventningene blir innfridd. Laptop komplett Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) HeiKrav : Ønsker helst 17" skjerm, men kan vurdere 15" hvis det gir vesentlig mer ytelse for pengene. Det skal mykje til at du får meir ytelse for pengene ved kjøp av 15" istadenfor 17" Akkurat som det lønnar seg å kjøpe stasjonær vis du berre er ute etter ytelse. Endret 23. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan du si ifra hvordan bygg kvalitet og oppløsning er når du får den? Har sett på http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=135973 selv, som ser ut som helt samme, men har sett den listet med 1600x900 i oppløsning flere steder, men hos komplett står det 1440x900 Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Wooah, kommer 7738G ogå med 240M nå? Og 2.2 GHz Core2Duo, veldig bra specs. Lite med L2 cache på prosessoren dog men det får man leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå