Brouwer Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ..hvis dine bukser hadde faldet af på skolen foran hele klassen? - Jeg havde ladet et sammenstød så hele klassen griner! Tænk så sjovt det havde været, men jeg tror helt sikkert, at jeg havde fået den besked hjem og sidde igen efter skoletid garantert :!: norsk: Hva hadde du gjort hvis dine bukser falt av på skolen forran hele klassen? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hadde igrunn tatt dem på igjen til å begynne med. Ellers er jeg usikker. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hadde vært awesome, da kunne alle se min sprettrumpe. Endret 19. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det skete en gang med mig, når jeg stod i kø for at købe kaffe. Stod med den bærbare computer og spillede på msn. Så jeg tabte en fjert og så stod jeg der med nogen bukser (ingen bukser) (prutter jeg så mine bukser faldt af) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 2 av 2 dansker har mat som avatar. Kult! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Godt observert, Filosofem. Men jeg regner med at kong Nesebrus er norsk. Har du ikke lest om ekspedisjonen hans? Der skriver han norsk.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde bare gått helt vanlig ut til friminutt. Ser ikke problemet, jeg tar av meg buksene mye hvis jeg trenger ett vindpust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Blitt ufattelig flau og død på meg av flauhet. Måtte bare dratt buksa opp igjen og pent satt meg ned igjen. Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Undskyld mig? Hvordan kan dine bukser bare falder af? Du bør sættes på bukser holdt min ven Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Undskyld mig? Hvordan kan dine bukser bare falder af? Du bør sættes på bukser holdt min ven løse bukser er nogle af de værste der findes. hvorfor gør de løse bukser, der falder af? det er ikke nok strikkede i et bælte, og det ser dumt ud. Jeg vil bukser med et bælte i bukserne, som gør det ikke falder fra, når du står stille. det er pinligt, når dine bukser falde ned, når du venter på grønne mand når at krydse gaden Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Godt observert, Filosofem. Men jeg regner med at kong Nesebrus er norsk. Har du ikke lest om ekspedisjonen hans? Der skriver han norsk.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har nå sett litt nærmere på saken og jeg kan med sikkerhet si at vi står ovenfor et identitetstyveri her. Jeg har allerede leid inn en privatdetektiv. Dette skal vi komme til bunns i, om det så er det siste jeg gjør! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Godt observert, Filosofem. Men jeg regner med at kong Nesebrus er norsk. Har du ikke lest om ekspedisjonen hans? Der skriver han norsk.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har nå sett litt nærmere på saken og jeg kan med sikkerhet si at vi står ovenfor et identitetstyveri her. Jeg har allerede leid inn en privatdetektiv. Dette skal vi komme til bunns i, om det så er det siste jeg gjør! Han kan jo bare være skapdansk... Men tror jeg bare hadde latt som det var med vilje, så alle bare kunne begynt å le. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå