Gjest Guest_marilyn_* Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg går VG2. fikk i fjord beskjed om at siden jeg måtte ta beroligende medisin før en fremføring så skulle det sjekkes om jeg kunne få fritak fra fremføringer. det var ingen flere fremføringer det året, men nå har jeg en på onsdag. det er kanskje dårlig tid til å få fritak, men er det mulig å få det? må det søkes eller kan mna ha avtale med læreren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Snakker du med læreren kan det nok hende at det går bra, hvis h*n er grie og medgjørlig. Hvis ikke så må du nok skaffe deg en legeatest å vise frem. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Legeatest må nok til ja. Hvis du ikke klarer å overbevis læreren din om at du har lest/øvd på framføringen, og at du kan det. Hvis ikke så tror læreren at det bare er noe du sier for at du skal slippe (pga at du ikke har lest/øvd nok, hvis du skjønner). Kommer veldig ann på læreren din. Det er noen som er veldig snille og forståelsesfull. Men så er det noen som ikke er det (vil si at over 50-60% av lærerne i den norske skole er akkurat det). Endret 18. oktober 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå