-Olsen- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei, Jeg driver å kikker etter bil. Og tenkte at v70 er jo en strøken bil, med god plass, komfort, driftssikker og alt det der. Etter et kjapt søk fant jeg denne her. http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/volv...0i.qgCeJQWFAA__! Skulle så bare sjekke tollavgiften. Hvordan kan det stemme at staten skal ha dobbelt så mye som bilen koster? Det er jo helt hinsides.. Greit, å velge en D5 er jo ikke nødvendig, regner med at det blir billigere med en mindre motor. Kan noen konfirmere at dette faktisk stemmer? Og isåfall komme med bedre tips. Eller er det bare å holde seg til det norske markedet? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er siden nede? oO EDIT: oppe og går igjen. Endret 18. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hei, Jeg driver å kikker etter bil. Og tenkte at v70 er jo en strøken bil, med god plass, komfort, driftssikker og alt det der. Etter et kjapt søk fant jeg denne her. http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/volv...0i.qgCeJQWFAA__! Skulle så bare sjekke tollavgiften. Hvordan kan det stemme at staten skal ha dobbelt så mye som bilen koster? Det er jo helt hinsides.. Greit, å velge en D5 er jo ikke nødvendig, regner med at det blir billigere med en mindre motor. Kan noen konfirmere at dette faktisk stemmer? Og isåfall komme med bedre tips. Eller er det bare å holde seg til det norske markedet? Stemmer helt sikkert kjenner jeg Norge rett, de skal tross alt ha 4 ganger challengerens ('08) verdi... Edit: Ops, du har visst lagd inn KW istedenfor hk Endret 19. oktober 2009 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Muku Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei Du har beregnet helt feil. Bare se på bildet. Jeg har beregnet på nytt og kommet frem til at staten skal ha kr 139 000,- Se vedlagt fil. Det er meget viktig at du legger inn riktige tall. Toll.doc Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Trådstarter har valgt 163 kw i stedet for 163 hester. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, du har 160 HK. Men vil betale for 217? Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jess.. Tydeligvis gikk litt for fort andre gangen jeg fylte inn tallene. Men som du Muku viser til (Vekten fant jeg random på finn.no artikkel. HK var en feil). Så koster det fortsatt 140 000. Noe som er relativt mye. Uansett trur jeg at jeg får holde meg til bil fra Norge, med mindre noen har noen knalltips. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hvis du kjøper bilen i tyskland, så burde du finne en til rundt 85.000nok, og havner da på ca 215.000nok med toll og avgifter, så da sparer du jo ca 35.000+ i forhold til å kjøpe den her Endret 19. oktober 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå