netherwings Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Eg har kjøpt eit .com-domene på one.com og skal no til å publisere nettstaden min. Eg brukar Dreamweaver CS3, og har laga layout og alt der. Det er litt vanskeleg å forklare, men det er lurer på er om det er noko spesielt eg burde ha gjort då eg oppretta nettsida i DW? Eg har aldri publisert nettsidene eg har laga, fordi dei har vore i skulesamanheng og for å lære meg programmet, så no er eg usikker. Har googla litt rundt men finn ikkje relevant informasjon. Spørsmålet er altså: Kva, steg for steg, skal gjerast når ein opprettar ei nettside i Dreamweaver med hensikt å publisere på eit webhotell? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kopiere filene over til webhotellet via en FTP client? Er det HTML du har lagd i? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 du må logge inn med FTP brukeren din på webhotellet du har hos one.com, også laster du bare opp filene du laget i dreamweaver der : ) Lenke til kommentar
program Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Last ned en FTP-klient som Jokka1990 sa (F.eks. FileZilla). Så logger du inn med informasjon du har fått. One.com tror jeg sender det på e-post. Lenke til kommentar
netherwings Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Så det er ikkje verre? Heh. Eg som var ein så bekymra liten n00b. Då skal eg prøve det i alle fall, thanks guys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå