Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Hvor skal Remote kabelen kobles?

haugo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du ekstern forsterker til høyttalerene? I så fall, så skal den kabelen inn i "Remote" på forsterkeren. :)

Har en forsterker som bass og 2 høytalere er koblet på.

også er remote kabelen koblet til forsterkeren. men den skrur seg ikke på fordi remote kabelen ikke er koblet til selve spillere.

Har null peiling på dette her:P

Lenke til kommentar
Såppas har jeg skjønt:)

men veit ikke hvor remote skal inn henn på spilleren, er ikke noe hull til den bak på spilleren.

Bare sånn ISO kobling, med mange kabler i forskjellige farger

Ofte en blå og hvitstripet eller bare lyseblå:)

Endret av Timster
Lenke til kommentar

Har han lyspærekontroll i bilen, kan det gi feilmelding om man suger mer strøm ut av et baklys. Har han en VAG-bil med CanBus og pærekontroll vil det nesten garantert gi feilmelding og irrasjonelle elektriske spasmer verre enn 80-talls Alfa Romeo.

Står motorantenna på en forskjerm, vil jeg påstå det er noe enklere arbeidsmessig sett å koble seg på Remote-utgangen på radioen isteden.

Flere kreative forslag? :D

Lenke til kommentar
Finns det ikke en bryter elns som gir ut 12v når du har på tenninga? Koble den til en bryter som du har ved førersetet og koblet til en lysdiode som lyser når forsterkeren/bryteren er på.

Noe slikt elns.

HVORFOR???? Han har jo remoteutgang på spilleren sin...

Er trådstarter som bestemmer hvordan han vil koble. Jeg bare ga et forslag. Han kan godt koble remote på bremselysa hvis han gjerne vil det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...