steinrr Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Høstfarger i klassisk teknikk. Har endelig fått vært ute og tatt en del bilder med mitt nye 5D MKII. Fantastisk kamera. Kamera: Canon EOS 5D MKII. Optikk: Canon EF-S 24-105 f/4L IS Brennvidde: 40mm. Blender: f/22. Lukkerhastighet: 1/6s ISO: 50 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror jeg trenger en kort forklaring på hva som er "klassisk" med denne teknikken? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Lang lukkertid + tilt på kamera for å skape vertikale eller horisontale linjer. "Klassisk teknikk" som i "mye brukt teknikk". Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sliter litt med å se det klassiske jeg og. Det ble veldig slitsomt å se på. Det blir nesten litt kvalmende. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Lang lukkertid + tilt på kamera for å skape vertikale eller horisontale linjer. "Klassisk teknikk" som i "mye brukt teknikk". Funker kanskje bedre på "rettere" skog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå