hantimilon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei For tiden så bruker jeg en vga kabel til å koble pcskjermen til pcen. Vil jeg egentlig merke forskjellen ved å skifte til DVI kabel? (har dvi på pc og skjerm) håper på svar Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg hadde en VGA og en DVI-skjerm tidligere, indentiske skjermer og koblet til samme pc. så ganske stor forskjell på VGA og DVI, mye skarpere bilde på DVI-skjermen. antagelig ser du ikke så alt for stor forskjell når du bytter kabel og ikke kan sammenligne med slik det var tidligere ved siden av hverandre, men det er forskjell. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 litt offtopic, men hvor er det billigst å skaffe en DVI kabel? Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 www.dealextreme.com er vel billigst på DVI kabler. Men er ofte litt lang leveringstid der. Ellers har du også Ebay, der har du også en del billigere kabler. Men vist du ønsker kabler med engang, så selger vel også biltema billige kabler, vist du har et biltema varehus i nærheten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 er jo uansett ikke store invisteringen... 179,- på clas ohlson, fant ikke noe på biltema. men det er vel rundt der det ligger over alt på vanlige butikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) bor du i nærheten kan du få en gratis av meg jeg bor litt vest for oslo.. Endret 18. oktober 2009 av aklla Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 da bor jeg i nærheten av deg biltema grei pris på 10m også? tenkte å koble dvi-hdmi til tven også. kvalitetsforskjeller på slike lengder? da bor jeg i nærheten av deg biltema grei pris på 10m også? tenkte å koble dvi-hdmi til tven også. kvalitetsforskjeller på slike lengder? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 send PM med hvor da, jeg er tilgjengelig rundt 16:30-17:00 i morgen, hvis du vil ha kabel da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå