kthrane Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei Jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe meg en macbook pro og lurer littegranne på hva jeg burde velge av iWork og microsoft office til mac. Jeg vet at dette er et macforum og at folk dermed kommer til å være veldig for apple. Men hvis jeg leverer skolearbeid på nettet som er skrevet i iWork, vil jeg da kunne levere dette på it's learning (hvis noen av dere vet hva det er)? Vil jeg kunne åpne det jeg har laget i iwork på en PC med windows, og motsatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 For å svare på spørsmålet: Ja, det skal gå fint, men du må velge å lagre med Word-, Excel- eller PowerPoint-filformat. Ellers får jeg kanskje slakt for å si dette, men jeg personlig mener at Office med Word og Excel er mye greiere enn Pages og Numbers. Keynote er dog mye bedre enn PowerPoint, så for min del går det i en kombinasjon. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 takk for svar. Da var den bekymringen ute av verden Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heilt enig med alekstef! Bruker sjølv nyaste office til Mac, men Keynote er PowerPoint overlegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå