Delvis Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Som kan forklare meg hvorfor det er så mye nedetid og tregheter stadig? Det er forferdelig altså Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva med å ta kontakt med GET å høre om det er problemer i ditt område. (Og ikke minst sjekke eget utstyr slik at du vet at du og dine saker ikke er årsaken). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva med å ta kontakt med GET å høre om det er problemer i ditt område.(Og ikke minst sjekke eget utstyr slik at du vet at du og dine saker ikke er årsaken). Har spurt mange ganger. Noen ganger har de svar, andre ganger ikke. Men det blir jo ikke bedre for det. Synes bare det er så mye av det. Orker ikke mer snart Mitt utsyr er det ingenting i veien med. Det har selv Get målt og funnet 100% i orden. Og det sier seg vel selv at det ikke er det, når problemer kommer og går slik. Hvis det var mitt utstyr, hadde det jo vært likt hele tiden da. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vel, søsteren min hadde noe av det samme problemet når hun flyttet inn en ny leilighet. Vi fikset det med å ringe Get hver time. De kom etter ett par dager og fikset alt ... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Vel, søsteren min hadde noe av det samme problemet når hun flyttet inn en ny leilighet. Vi fikset det med å ringe Get hver time. De kom etter ett par dager og fikset alt ... Jaha. Hva gjorde de egentlig da, vet du det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Get er vanskelig å få tak i, har sittet lenge uten å få svar mange ganger. Men ga opp og endte med å sende mail og fikk svar til slutt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Get er vanskelig å få tak i, har sittet lenge uten å få svar mange ganger. Men ga opp og endte med å sende mail og fikk svar til slutt. Var det angående slike problemer det og, hva svarte de da hvis det var det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, nettet er ganske stabilt her. Om det blir tull så må jeg ta ut strømmen fra modemet også pleier det å fungere. Mine spørsmål var følgende: 1. Om de tilbyr kombinert modem router. Svaret var nei, selv om telenor og sikkert de fleste andre internettleverandører gjør det. 2. Om jeg kunne kjøpe eget kombinert modem og router og bruke det i get sitt nett. Og svaret var nei. Bor i en liten leilighet og det ser ikke bra ut med masse ledninger, plager meg at de skal være så vrange på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå