Gå til innhold

Gainer, hvilken anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Big mass inneholder jo ganske så mye karbs (80g karb og 20g proteiner). Den jeg bruker inneholder 50g karbs og 33g protein.

Det smarteste hadde jo vært å kjøpe en tønne med karbs (billig) og proteiner. Så blander du det.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Big mass inneholder per serving 81g karb, 33g protein og 2g fett, eg blander det med 0,5l melk så ein gainer shake for meg inneholder:

104.5g karbs, 49.5g protein og 9,5g fett - 700 kalorier,

Når eg tar 4-5 slike shakes per dag, dekker eg ganske fint kaloribehovet mitt :p (synd eg er tom då)

Lenke til kommentar

4 shakes om dagen høres ganske så hard-gainer ut, du får jo i deg noe med 4000-5000kcal (middag og sånt) hverdag. Jeg har dog ikke rå til å ta 4 shakes om dagen, så vidt rå til å ta 1 shakes om dagen. Så jeg skiver en god del skiver, melk, mandler (opp til 100g om dagen). 2 varme måltider osv.

Lenke til kommentar

Hva er viktigst for deg når det gjelder gainer? Kvalitet eller pris? Det ene går gjerne på bekostning av det andre:)

Den på gymgrossisten er grisebillig, men ikke den beste kvaliteten.

Du har andre gainere av bedre kvalitet, men som er dyrere. F.eks. Lean Mass Meal: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/383 Her er proteininnholdet nesten det dobbelte.

Selv ville jeg kjøpt en ordentlig gainer, og heller fylt på med kvalitetskalorier fra olivenolje, nøtter og melk. Alt i alt vil nok ikke den blandingen bli noe særlig dyrere enn å banke innpå med billiggainer.

Skal du bygge muskler, så gi kroppen riktig næring:)

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg kvalitet og pris i en da, har ikke akkurat den beste økonimien. Lever for det meste på stipendet mitt. Den fra gymgrossisten er den eneste jeg har funnet som jeg synes har en grei pris. Kan jo alltids betale litt mer men..

Fant denne, så ut som om den var bra, så greit om dere bekrefter det for meg. Har ikke veldig god peil på gainer ama.

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg kvalitet og pris i en da, har ikke akkurat den beste økonimien. Lever for det meste på stipendet mitt. Den fra gymgrossisten er den eneste jeg har funnet som jeg synes har en grei pris. Kan jo alltids betale litt mer men..

Fant denne, så ut som om den var bra, så greit om dere bekrefter det for meg. Har ikke veldig god peil på gainer ama.

Tenkte jeg skulle prøve den samme neste gang jeg skal bulke opp igjen. Er jo fri frakt fra gymgrossisten hvis du handler for over 500, så det er jo også et pluss.

Finnes jo forsåvidt masse gainere som ligger rundt samme pris som den der da. "Alle" selger jo x antall merker til rundt hundrelappen per kilo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...