PyrionZ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe gainer, men lurer litt på hva dere anbefaler. Det jeg tenker på da, er smak, pris og hvor lett den er å blande ut. Så, kom med anbefalinger! På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg har kjøpt denne; http://www.discount-supplements.co.uk/shopexd.asp?id=7741 Koster rundt 150kr, sjoko smaker greit og gratis frakt. Og den inneholder 3g creatine,3,5 g glutamine per 100g. Inneholder heller ikke Aspartame (kunstig sukker) Endret 18. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Glemte å tilføye at jeg har lite lyst til å bestille fra utlandet, da jeg tenkte å kjøpe noen kilo når jeg først skulle handle. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Joa.. Men det du gjør er å bestille så mange 1,4kg du vil. Fordi du betaler ikke frakt for varer under 2kg. Jeg selv har da bestilt 1,4kg x 2 , og fikk de etterhverandre. Endret 18. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Einaste gaineren eg har prøvd er Big Mass, har funka fett for meg. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Big mass inneholder jo ganske så mye karbs (80g karb og 20g proteiner). Den jeg bruker inneholder 50g karbs og 33g protein. Det smarteste hadde jo vært å kjøpe en tønne med karbs (billig) og proteiner. Så blander du det. Endret 18. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Big mass inneholder per serving 81g karb, 33g protein og 2g fett, eg blander det med 0,5l melk så ein gainer shake for meg inneholder: 104.5g karbs, 49.5g protein og 9,5g fett - 700 kalorier, Når eg tar 4-5 slike shakes per dag, dekker eg ganske fint kaloribehovet mitt (synd eg er tom då) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 4 shakes om dagen høres ganske så hard-gainer ut, du får jo i deg noe med 4000-5000kcal (middag og sånt) hverdag. Jeg har dog ikke rå til å ta 4 shakes om dagen, så vidt rå til å ta 1 shakes om dagen. Så jeg skiver en god del skiver, melk, mandler (opp til 100g om dagen). 2 varme måltider osv. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Er denne noe særlig? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja.. Og billig er den også. Gymgrosisten har ganske så bra utvalg på gainers. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hva er viktigst for deg når det gjelder gainer? Kvalitet eller pris? Det ene går gjerne på bekostning av det andre:) Den på gymgrossisten er grisebillig, men ikke den beste kvaliteten. Du har andre gainere av bedre kvalitet, men som er dyrere. F.eks. Lean Mass Meal: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/383 Her er proteininnholdet nesten det dobbelte. Selv ville jeg kjøpt en ordentlig gainer, og heller fylt på med kvalitetskalorier fra olivenolje, nøtter og melk. Alt i alt vil nok ikke den blandingen bli noe særlig dyrere enn å banke innpå med billiggainer. Skal du bygge muskler, så gi kroppen riktig næring:) Endret 18. oktober 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Joa.. Men det du gjør er å bestille så mange 1,4kg du vil. Fordi du betaler ikke frakt for varer under 2kg. Jeg selv har da bestilt 1,4kg x 2 , og fikk de etterhverandre. Delte de opp ordren i to deler av seg selv da? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kunne tenkt meg kvalitet og pris i en da, har ikke akkurat den beste økonimien. Lever for det meste på stipendet mitt. Den fra gymgrossisten er den eneste jeg har funnet som jeg synes har en grei pris. Kan jo alltids betale litt mer men.. Fant denne, så ut som om den var bra, så greit om dere bekrefter det for meg. Har ikke veldig god peil på gainer ama. Endret 19. oktober 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kunne tenkt meg kvalitet og pris i en da, har ikke akkurat den beste økonimien. Lever for det meste på stipendet mitt. Den fra gymgrossisten er den eneste jeg har funnet som jeg synes har en grei pris. Kan jo alltids betale litt mer men..Fant denne, så ut som om den var bra, så greit om dere bekrefter det for meg. Har ikke veldig god peil på gainer ama. Tenkte jeg skulle prøve den samme neste gang jeg skal bulke opp igjen. Er jo fri frakt fra gymgrossisten hvis du handler for over 500, så det er jo også et pluss. Finnes jo forsåvidt masse gainere som ligger rundt samme pris som den der da. "Alle" selger jo x antall merker til rundt hundrelappen per kilo. Lenke til kommentar
kbas Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 En god kvalitetsgainer bør inneholde minst 30% protein og gjerne både whey og micellar kasein. Kjøp karbohydrat og protein hver for seg så blir kiloprisen litt billigere også ;-) Soje ej-shop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå