Gå til innhold

Day Of The Tentacle, pris, hvordan få tak i, freeware?

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest Gamer's artikkel om gamle, gode spill fikk jeg selvsagt sugen etter å prøve noen av de selv. Jeg har spilt igjennom alle Monkey Island-spillene, men av en eller annen grunn alrdri DotT, et spill som regnes som ett av de beste. Jeg skjekket Amazon, men fant ut at spillet her kostet gode 162$. Da jeg ikke er laget av penger er ikke dette et alternativ.

Er det noen som har tips om hvor jeg bør kjøpe spillet?

Jeg lurer også på når spillet muligens blir gratis, det er tross alt ingen nyutgivelse lenger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha lest Gamer's artikkel om gamle, gode spill fikk jeg selvsagt sugen etter å prøve noen av de selv. Jeg har spilt igjennom alle Monkey Island-spillene, men av en eller annen grunn alrdri DotT, et spill som regnes som ett av de beste. Jeg skjekket Amazon, men fant ut at spillet her kostet gode 162$. Da jeg ikke er laget av penger er ikke dette et alternativ.

Jeg lurer også på når spillet muligens blir gratis, det er tross alt ingen nyutgivelse lenger!

En statue i originalversjonen av Secret of Monkey Island med referanser til Sam & Max var i nyutgivelsen av Secret of Monkey Island byttet ut med en Day of the Tentacle-statue. Det har derfor svirret noen rykter om at det kommer til å bli gjort en remake også av DOTT, på lik linje som av Monkey Island. Du kan kanskje vente litt og se om det blir noe av, og så kjøpe remaken? :)

Endret av ixpfah
Lenke til kommentar

Det finnes garantert billigere alternativer til å få tak på DotT. Får dessverre ikke sjekket her på jobben, men kan godt ta en titt senere i dag. Helt sikkert en butikk med nedlastingstjeneste som kan hjelpe deg der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...