TheOats Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Har lest på nettet at Neverwinter Nights 2 skal være på steam. Men jeg kan ikke finne det. Er det ikke kommet ut eller er det bare tilgjengelig noen få plasser? Nytt spm på bunnen av tråden =P Endret 22. oktober 2009 av TheOats Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Eneste kilden jeg finner er en post på Steam sin newsside fra 2008, der det står In the coming weeks, The Witcher®, the award winning RPG of 2007, Neverwinter Nights™ 2 and the expansion pack NeverWinter Nights™ 2: Mask of the Betrayer - the sequel to one of the best-selling and genre-defining role-playing games ever – will also be added to Atari’s Steam lineup. Men det kom visst aldri likevel. The Witcher er på Steam, men. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Irriterende. Har ett litt OT spørsmål: Er det forskjellige versjoner av Neverwinter Nights 2, US, EU osv mener jeg? Og I så fall bør jeg la være å kjøpe spillet på Amazon.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå