tommy40 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei. Jeg lurer på om min 350 watts strømforsyning er for dårlig, og vil teste om maskinen min blir mer stabil med 700 watt. Har en 350 watts psu i en annen pc her, og skal prøve og koble skjermkortet mitt til denne. I mitt enkle hode blir da dette en psu på 700 watt. Er det noen som helst fare forbundet med å krysskoble komponentene på denne måten? Dette er altså bare provisorisk, for å sjekke om jeg må skaffe meg en fetere psu. mvh tommy Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 du må kjøpe deg en 24pins sammenkoblingskabel for å få dette til å funke skikkelig. en slik en: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47331 Lenke til kommentar
JAH Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Bruk en binders eller en ledningsstump mellom grønn ledning og valgfri svart ledning (jord) på 24 pin pluggen Står for øvrig her : http://www.hardware.no/diverse/overklokkin...orsyninger.html Endret 20. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du MÅ ha felles jord for PSUene, da altså jordingen inne i maskinen ellers vil du slite med å få ting til å fungere. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Selv med rett sammenkobling er det IKKE slik at man kan legge sammen antall watt. Det blir fort mye krøll av to strømforsyninger i samme maskin, og vet du ikke hva du holder på med så kan det gå utover komponentene i maskinen. List opp fullstendig maskinvareinfo, og det du finner av info bak på strømforsyningen din, og vi kan vurdere om det er nok med din 350W-strømforsyning. Når det gjelder å prøve om det blir bedre kan det også være en ide å vurdere å bestille en ny strømforsyning for så å bruke angreretten om det ikke blir forandringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå