tainez Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 AION vs warhammer age of reckoning Jeg har spilt Warhammer selv synes det var helt greit. sluttet og spille da jeg hadde et problem med pc'en min har også spilt world of warcraft, ble dritt lei etter mye styr med raid's og alle server krasjene i en periode. ble lvl 64. hørt folk si mye bra om AION,men også mye dritt har bare lyst og se hva dere sier. vis dere har noen andre bra spill name it. har spilt cod1-5 men nå vurderer jeg og begynne og nerde litt igjen! Tainez! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Wow = boring. Spilt det noen år, spilte WOTLK til jeg ble 80 så sluttet jeg. Boooring! Warhammer = Spilte det akkurat da det kom ut. Så kan hende det har blitt bedre når det kommer til balance og instance etc. Men syntes det var nokså kjedelig da. Så sluttet fort (6 mnder eller noe sånt) AION = Har ikke prøvd Eller så har du klassikeren Warcraft 3 tft. Har begynt så smått å spill det igjen.<3 <3 Er egentlig lei mmorpg. Alle må du bruke lang tid på etc. Noe jeg ikke gidder med et spill nå lengere. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Eller så har du klassikeren Warcraft 3 tft. Har begynt så smått å spill det igjen.<3 <3 Er egentlig lei mmorpg. Alle må du bruke lang tid på etc. Noe jeg ikke gidder med et spill nå lengere. warcraft 3 tft er stress og spille alene. har spilt mye på lan og sånn men er forsatt keen på et spill jeg kan bruke myeeee tid, sånn går'e når man ikke går på skole :/ Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spiller selv Aion, og jeg må si jeg har fått helt dilla.. Har spilt wow leeeenge, men gikk lei og vil aldri tilbake.. Aion krever litt mer av den enn wow.. hjelpe ikke bare å logge inn, så har emblems i hånda og wips så har du nice gear.. ingenting så heter nice gear på wow lenger, bare normalt hmm.. poenge var at aion krever mer av deg, og ja det er et fantastisk spill med drit bra grafikk.. og morsomt med små videoer innimellom i questene.. Anbefalest! Lenke til kommentar
tainez Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 er det ikke 2 timers ventekø i Aion? det høres bare helt fuck't up og det orker jeg ikke ;o Lenke til kommentar
elgskred Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ventekøene er over nå, har ikke hatt noe prblem med det siden jeg starta(2 uker) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du skulle ha testet ut Age of Conan da? Der slipper du den repetive standard-MMORPG slåssingen. Pluss at atmosfæren og grafikken er nydelig. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Aoc failer til de grader er nå min meining.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Aoc failer til de grader er nå min meining.. Javel. Delte meninger. Jeg syns AoC gir et friskt pust inn i MMO-sjangeren. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 +1 for AoC, det er værd å teste ut og har en expansion kommende om ikke så alt for lenge som ser meget nice ut. Aion, WoW, WAR, LOTRO, same shit different wrapping, basicly er neste forskjellen er at WoW har 4år mere content og polish en de andre. Og ekstremt mye større brukerbase. Det er vel også en liten grunn til å gå tilbake til WoW nå i disse tider da Arthas blir mulig å knerte i neste patch. og overgangen til neste Expansion kan bli morro. Men jeg vil anbefale å bare teste trials til alle du de tenker på, også finne ut hva som passer deg. Tho Aion har vel ikke en trial enda og det er virkelig just another cookie cutte mmo, men som alt annet, noen foretrekker en ting og andre en annen ting, at spillet er dårlig eller ei kommer helt ann på hvem som spiller. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei nei.. om spillet er dårlig kommer ann på om spillet er dårlig *host hint Aoc* haha Lenke til kommentar
tainez Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 har prøvd Age of conan. kompis kjøpte hata det etter 12 timer med konstant gaming, da fikk jeg brukern og spilte det i ca 2 månder ble ikke noe stort fan av spillet, lotr prøvd lite men fikk litt dårlig første inntrykk Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vi har jo alle forskjellige forventninger til spillene, så det aller beste er jo å prøve dem. Jeg orker ikke å bruke penger på enda en MMO etter at AoC feilet (i min egen oppfatning), for mye game crashes, ingame quest bungles hvor man fikk feil rewards selv om man valgte rett reward, et uggent gathering/crafting system hvor det man kunne lage alltid var dårligere enn det man kunne finne på sitt level - altså ikke end-game.. og relativt nazi forum-moderatorer som ikke tålte at folk sa sine meninger (greit nok, mange kunne kanskje kutte ned på bruken av bannordene sine). Epic fail for meg iallefall. Sikkert mye som er fikset nå og noen folk er jo fornøyde. Eller så har jeg for høye krav til et MMO som jeg skal betale for månedlig. Warhammer var litt morsomt men virket for min del veldig uferdig og repetitivt - men det var morsomt at man kunne levle bare på pvp scenarios. Squig Herders var jo morsomme. Greenskins snakket på en gøy måte. Vurderer å reaktivere kontoen min. Mulig jeg prøver Aion når det kommer en free trial (sikkert et halvt år fram i tid) men da har de kanskje patchet litt i mellomtiden også. Er vel mest spent på Secret World, Star Wars: The Old Republic og Guild Wars 2. Forventingene mine er sikkert alt for høye. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Helt enig! Warhammer var utrolig morsomt. Vurderer selv å prøve meg igjen. Var for meg og veldig repeterende, men igjen veldig morsomt å kunne levle i bg. og det var en morsom bg. Fikk desverre ikke prøvd meg i noen instancer der. Skulle gjerne fått prøvd det og. Har store forhåpninger til nye Star wars Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vi har jo alle forskjellige forventninger til spillene, så det aller beste er jo å prøve dem.Jeg orker ikke å bruke penger på enda en MMO etter at AoC feilet (i min egen oppfatning), for mye game crashes, ingame quest bungles hvor man fikk feil rewards selv om man valgte rett reward, et uggent gathering/crafting system hvor det man kunne lage alltid var dårligere enn det man kunne finne på sitt level - altså ikke end-game.. og relativt nazi forum-moderatorer som ikke tålte at folk sa sine meninger (greit nok, mange kunne kanskje kutte ned på bruken av bannordene sine). Epic fail for meg iallefall. Sikkert mye som er fikset nå og noen folk er jo fornøyde. Eller så har jeg for høye krav til et MMO som jeg skal betale for månedlig. Warhammer var litt morsomt men virket for min del veldig uferdig og repetitivt - men det var morsomt at man kunne levle bare på pvp scenarios. Squig Herders var jo morsomme. Greenskins snakket på en gøy måte. Vurderer å reaktivere kontoen min. Mulig jeg prøver Aion når det kommer en free trial (sikkert et halvt år fram i tid) men da har de kanskje patchet litt i mellomtiden også. Er vel mest spent på Secret World, Star Wars: The Old Republic og Guild Wars 2. Forventingene mine er sikkert alt for høye. Secret World, er ikke det de samme som har lagd Aoc altså Funcom? Når det gjelder Star Wars The Old Republic så venter jeg i spenning på det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Secret World, er ikke det de samme som har lagd Aoc altså Funcom? Stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå