Zhensic Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei! jeg er tretten år og har lyst på skulder bag men er litt usikker på om det er homo eller om jeg vil få det kommentert hvis jeg f.eks bruker det til skolen... men tilbake til saken jeg vil ha en bag og i den må jeg ha mulighet for å ha en 13" laptop , mobil, lommebok kansje speilrefleks kamera og noen bøker... jeg skal ikke alltid ha allt i samtidig .. så jeg lurer på om jeg muligens vil få et stempel for å ha skulder bag, jeg synes det er ganske praktisk også må den være behagelig å ha på seg og ikke koste mange tusen kroner for jeg driter ikke penger... takk på forhånd -Thomas- Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, du blir ikke ansett for å være homo hvis du bruker skulderbag. Og hvis du blir det likevel vanker du i feil kretser. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk det var det jeg ville vite ... men hvor får jeg tak i en skulder veske som passer til en 13 tommer bærbar et par bøker lommebok mobil kansje speilrefleks kamera og som er behagelig å gå med? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 no one? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Qwstion office bag. Google it. AnewZ på forumet har en. Spør han hvor mye alt kom på, og om det blir plass til alt. Hvis noen kaller deg homo si de har wack stil. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Siden du da antagelig vis går på ungdomsskolen i 8. ville jeg lett på lacoste eller fred perry eller noe i den duren. God kvalitet, flere størrelser, og ser ikke for "voksent" ut. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Sjekk ut Crumpler, de har mye kult og ungdommelig. Tror de selger disse baggene på Mac-utsalg (Eplehuset og lignende). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå