Ratleto Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er det noen butikker i Trondheim som kjøper brukte tegneserieblader? Har hele årganger av bl.a. Tommy&Tigern, Ernie, Pondus, Larsons gale verden m.m. Og hva kan jeg regne med å få for en hel årgang av en serie? Alle bladene er i stort sett god stand, og er lest opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Wangsmo Antikvariat, ligger ved Vår frues kirke. http://www.wangsmo.com/ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Liten bump. Noen som vet om noen flere butikker i byen? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Mere bump. Driver fortsatt Spiderman og kjøper brukte blader? Og hva med Pocketbua på Buran? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Spiderman er omgjort til GAME og driver ikke med slikt. Og Pocketbua tror jeg er rimelig død. Jeg har riktig nok ikke vært innom, så kan ikke bekrefte dette. Den bare ser rimelig nitrist ut, utenifra. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Takker for svar. Tråden hadde falt ut av overvåkningslista, men fant igjen den nå. Har sendt Wangsmo en epost. Ser at Pocketbua i alle fall hadde åpent i første halvdel av 2008 (kundeinfo på vibb.no). Og på Facebook ser det ut som det var aktivitet i april 2009. Får se om jeg ringer dem. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Mulig Adamstuen antikvariat i Kongensgate kjøper. Tror det går mest i bøker og DVD, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk for info. Skal sjekke ut butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå