Tharos. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hai fålks! Noen som har erfaring med PS3 Theme Creator? Tenkte jeg bare kjapt og gæli skulle lage meg et theme, ved å stappe inn mine egne bakgrunnsbilder i et ferdig theme, slik at "knappeikonene" og det der er ferdiglagd. Problemet er at det kommer ikke opp et eneste bakgrunnsbilde på PS3. Alle bildene er 1920x1080, 72 dpi. Kan legge til at på første forsøk kom 2 av 8 bilder frem på PS3. Gjorde om alle de andre bildene, slik at de var i samme størrelse og dpi, og etter det kommer ikke et eneste bilde opp. Was ist los? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror ikke du trenger å lage tema, bare for å bytte bakgrunn.. Har ikke testet tema-programmet, men det går fint å bare sette inn ett annet bakgrunnsbilde på xmb'en, bare velg bildet via PS3 og tykk trekant på det for å få opp diverse alternativer. :-/ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Det har du selvsagt rett i. Fordelen med å få til dette i et tema er at jeg kan ha flere bakgrunner, slik at jeg får forskjellig bakgrunn hver gang jeg skrur på. Det høres sikkert ut som småplukk, men jeg blir fort lei av de vanlige temaene som bare har ca. tre forskjellige bakgrunner. Edit Piaf: Med Theme Creator kan jeg faktisk ha opptil 16 bakgrunner ser det ut til. Endret 18. oktober 2009 av Tharos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå