spboy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvor stort er et GBA spill i forhold til et playstation, nintendo, x-box ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hrm... lite? er ikke GBA-spill gjerne på 64 eller 128 megabit, da? ellers så var vel et mario-spill på 32 Mb... husker jaffal at et eller annet ResidentEvil-spill på N64 var på hele 512 Mb... :o Lenke til kommentar
spboy Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 ellers er de andre konsollene noe store i str.?? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Sjekk ut denne linken, masse teknisk info om GBA-cartridges og sånt: http://www.ziegler.desaign.de/GBA/gba.htm Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 spyboy: hva snakker du om? størrelsen på selve konsollen, den fysiske størrelsen på spill kasettene / DVD platene / eller størrelse i data mengde? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 spboy er så vidt jeg vet fortsatt utestengt for spamming, men han mener etter all sannsynlighet datastørrelsen... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 spboy er så vidt jeg vet fortsatt utestengt for spamming Utestengelsen gikk ut 31. mai. Lenke til kommentar
spboy Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 J jeg mente str på cartridge, cd og dvd ..... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Utestengelsen gikk ut 31. mai. Jepp, der ser du at man ikke kan stole på meg... 'Klager, spboy... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Et GBA-cartridge er omtrent halve størrelsen av en N64-cartidge. Og enda litt mindre Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Et GBA-cartridge er omtrent halve størrelsen av en N64-cartidge. Og enda litt mindre :o Var ikke det litt stort? En GameBoy Advance-kassett er halve høyden (men like dyp og bred) av en vanlig GameBoy-kassett, som igjen er ca. 0,5 cm dyp, 5 cm bred og 8 cm. høy (mao en GBA-kass. er ca 4 cm. høy) tror jeg. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Et GBA-cartridge er omtrent halve størrelsen av en N64-cartidge. Og enda litt mindre :o Var ikke det litt stort? En GameBoy Advance-kassett er halve høyden (men like dyp og bred) av en vanlig GameBoy-kassett, som igjen er ca. 0,5 cm dyp, 5 cm bred og 8 cm. høy (mao en GBA-kass. er ca 4 cm. høy) tror jeg. Blir det ikke cirka det samme da? Husker ikke helt nøyaktig hvor stor en N64-kassett er jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå