Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det der var faen ikke verst line-up. Noen som har hørt om denne festivalen før? Er det bare en dag? Må få med meg noen venner på dette Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det der var faen ikke verst line-up. Noen som har hørt om denne festivalen før? Er det bare en dag? Må få med meg noen venner på dette Var på Sonisphere i fjor, Hultsfred. Metallica som headlinet, dro dit kun for dem, så jeg syntes det var knall, siden Metallica leverte som alltid. Men de som var der hele tiden klaget over dårlig organisering. Blir sikkert bedre denne gangen, nå som de har fått litt erfaring =) Endret 10. desember 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men hvordan er det? Har aldri hørt om det før. Er det èn lang konsert på en scene? Over en dag? Flere dager? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men hvordan er det? Har aldri hørt om det før. Er det èn lang konsert på en scene? Over en dag? Flere dager? Varierer fra by til by. I Stockholm er det vel bare 1 dag. Det var det samme i hultsfred, og da hadde de en stor og en liten scene, i hver sin ende av konsertplassen =) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Maiden til Bergen Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du kom meg i forkjøpet, HeHauken Anyways, HELL YEAH!! Håper virkelig jeg får perm fra Forsvaret den dagen, enda bedre hvis jeg blir stasjonert i Bergen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Maiden til Bergen Da er det svart her, opprettet en ny tråd om konserten som jeg flyttet noen innlegg over til. Denne tråden stenges derfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1183181 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg