Gå til innhold

Iron Maiden til Norge '10?

Chivato

Anbefalte innlegg

Er det nokon som veit om Iron Maiden vil koma til Noreg i 2010? Har høyrt rykte om det, men har ikkje funne noko stad å stadfesta dei enno.. Veit at dei som regel er her annakvart år og dei var her sist i 2008 så eg reknar med det kanskje vert noko?

Nokon her som veit noko om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nei, men jeg vet det gikk å kjøpe billetter samme uka som konserten på Valle Hovin. Jeg hadde selvsagt bestilt et halvt år i forveien uansett. Og når man sto langt fremme og prøvde å se bakover så man bare et uendelig hav av folk som aldri tok slutt.

Husker når Bruce sendte hilsener til de som sto på toppen av et høyhus ved siden av VH og så på, mens kameraene zoomet på dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
var sikker på at det var utsolgt jeg. Vet du hvor mange billetter som var ledig?

Tror det var et par tusen. Flere jeg kjente kjøpte billetter bare dager før konserten.

Nei, men jeg vet det gikk å kjøpe billetter samme uka som konserten på Valle Hovin. Jeg hadde selvsagt bestilt et halvt år i forveien uansett. Og når man sto langt fremme og prøvde å se bakover så man bare et uendelig hav av folk som aldri tok slutt.

Husker når Bruce sendte hilsener til de som sto på toppen av et høyhus ved siden av VH og så på, mens kameraene zoomet på dem.

Og til karen i heisekrana :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Å fy faen.

Iron Maiden, Alice Cooper, Heaven & Hell, Mötley Crüe, Iggy & The Stooges, Slayer og Anthrax på samme dag. Tenker man skal ta seg en tur til Stockholm ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...