tomsi42 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Her legger vi ut bildene fra dagen flotte tur på Norsk Folkemuseum. Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Takker alle for en fin dag på folkemuseet. Vedlagt følger noen av mine bilder som slapp igjennom egensensuren. Dette er et greit utvalg av de 275 bildene som jeg tok idag. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei, Takk for en hyggelig og frisk dag i solen! Det ble noen bilder også... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Flotte bilder, Gia, likte spesielt godt det nr.3 av vinduet...fint fototreff dere hadde tror jeg. Og Gorgat sine røde bær på dus bakgrunn var også behagelige å se på... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Mange flotte bilder allerede. Tok 327 bilder i dag og det ble noen brukbare. Dette er et lite utvalg fra min samling ... Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Flere bra på begge så langt. Skal jeg trekke frem noe spesielt, blir det Gorgat's gule blomst og Gia/Bykatt's høstløv gjennom svært forvrengende vinduer. Edit: Der kom Tom også med sitt utvalg. Også her flere bra å velge mellom, et kjapt valg faller på Christiania Sparebank. Endret 18. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mange fine høstbilder i Tom sitt innlegg også, flotte farger... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 her er de bildene jeg er mest fornøyd med etter dagen idag. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 her er de bildene jeg er mest fornøyd med etter dagen idag. Der kom ilpostino med sine også (første Akam-treff?). Selv om det var en del interressante gamle mekaniske innretninger her, falt jeg mest for de to bladene i takrenna. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Der kom ilpostino med sine også (første Akam-treff?). ja, det var mitt første treff og jeg satser på å være med flere. interesant å se hvordan mer erfarne fotografer tar bilder av de samme tingene. mye av hemmeligheten ligger egentlig i detaljene istedenfor mange av de "oversiktsbildene" jeg har. Endret 18. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mye bra her. Må ta meg en tur til Bygdøy. Ser ut som en fin plass. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tenkte på dere i går. Det var så flott vær at jeg også godt kunne tenkt meg på fototur, men formen er ikke egnet for en slik tur. Håper jeg er fitt for fight på neste fototur. Har sett på de flotte bildene og har disse som favoritter: Gorgat: den røde rosen stagittgjerdet røde bærene Bykatt: det flotte vinduet med et fuglereir huset/skål i høstfarger Tomsi42 skolestua overbygd port spurver Ilpostino bladene i takrenna slipesteindetalj rødt blad Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 jeg likte best benkebildet og bensinpumpedetaljen til Gorgat, spurvene til tomsi og stakitt-ende-bilde (bilde 3) og vindubildet til Bykatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå