Tomas1 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Når eg skal spille cs. Går det ca. dobbelt så sakte. av og til er det heilt ekstremt, spesiellt i smoke og på krevande maps. Nokken som veit ka som er gale ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvilke spesifikasjoner har maskina du spiller på? Lenke til kommentar
Tomas1 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 AMD XP 1800+ Geforce 2 mx400 512 mb sd-ram Men det har ikkje vert slik før. Bare no i det siste det har skjedd Merkverdig :-? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 er vel ikke så merkelig vil jeg tro, skjermkortet ditt er ikke akkurat fra øverste hylle. selv om du sier det har fungert bra før så vet jeg ikke helt om det kan stemme. røyk i hl/cs har krevd mye så lenge den har vært med, og man mister ikke hakkinga før man kommer over gf3 såvidt jeg vet. men, om andre mener dette er helt på jordet og tror at jeg ikke eier nåla i veggen, prøv med gf2mx Lenke til kommentar
Tomas1 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Før var det bare fps drops som kom. No ligger eg stabilt på 99 fps men det går rett og slett sakte. Folk løper forbi meg, Våpenet skyter treigere Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det her snakk om at alt virker som om det henger etter? I såfall kan det ha noe med videomodusen du har satt spillet til å kjøre i. Prøv de forskjellige for å sjekke om det blir bedre. Hvis problemet kun oppstår med røyk så skru ned detaljene på røykeffektene. Eventuelt prøv med litt forskjellige drivere, det er ikke alltid det nyeste som er best på de litt eldre skjermkortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå