T-W Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 * Vennligst flytt denne tråden om jeg har plasert den feil!* Har en Acer aspire 5720Z som jeg nå har klart å ødelegge laderen til, har tenkt å kjøpe en mini acer pc, men er det noen som vet om jeg kan bruke samme lader på begge to? Lenke til kommentar
KarlPHG Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jepp, det skal gå bra. Er det samme problemet her i heimen, da jeg har en snart 4 år gammel acer travlemate, og min yngre bror kjøpte en nyere acer. Begge laderne passer på begge maskiner. Lenke til kommentar
Agildur Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 * Vennligst flytt denne tråden om jeg har plasert den feil!* Har en Acer aspire 5720Z som jeg nå har klart å ødelegge laderen til, har tenkt å kjøpe en mini acer pc, men er det noen som vet om jeg kan bruke samme lader på begge to? du bør ikke bruke laderen fra netbooken på den vanlige laptopen. laderen til aspire one vil passe, men den er altfor svak. veit ikke hva som skjer om du overbelaster en adapter, men jeg kan ikke tenke meg at resultatet er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå