tuXP-G Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Noen som vet hvor mange standard drevkontakter, dvs molex som man kobler inn i harddisker og optiske enheter som er på denne PSU'en? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jupp. Det er ikke mer enn 4 drevkontakter på den... og 2 stk som til floppy og skjermkort Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Blir det for få er det jo ikke værre enn å handle et par splitter eller å ta fram sukkerbitene og et par ledninger fra verktøyskuffen! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 seriøst bare 4?! jeg har 6 på min chieftec psu og sliter... men 4 er da alt for lite for en 550W psu da?! :o Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Har et q-tec psu selv. (400w) Det er bare 4, men da er det nok ampere på de 4kontaktene til at du kan kjøpe deg splittere. Eller at du kan lage splittere selv. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Litt merkelig. Sitter med en 450W her og på den er det 6 drevkontakter. Mulig det finnes flere "revisjoner". Lenke til kommentar
Varj Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 q-tec er billig skvip som sparer inn penger på alt, inkludert sikkerheten for komponentene dine... hold deg unna Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 q-tec er billig skvip som sparer inn penger på alt, inkludert sikkerheten for komponentene dine... hold deg unna Men min erfaring med Q-Tec er at ihvertfall 450W'en fungerer helt greit. Men: Bråker for mye. Spenningene blir vimsete om viftene stilles på for lav fart. Ikke strømbryter. Nå har jeg en FSP350-60PN(PF), og vurderer ikke å bytte tilbake. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 har bestemt meg for en be quiet fra 3dfxcool eller den med blå neon inni der.. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Angående bråk: En kompis tok ut de orginale q-tec-viftene og satte in et par papst 12db vifter. Disse viftene er like "kraftig" som de orginale q-tec viftene. Høres litt merkelig ut, men sånn er det. Bare spør "|slinky|" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå