Chaos8749 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Håper på kjapt svar på dette siden jeg har litt dårlig tid. Jeg lurer på hvorfor en væskeringskompressor ikke kan brukes som trykkluftleverandør til pneumatiske arbeidsenheter? Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er SKIKKELIG dårlig hjelp i "Skole og Leksehjelp" delen av diskusjon.no må jeg si....... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, folk flest sitter opprinnelig standby kun for å besvare dine spørsmål. Klarer vi ikke gjøre det innen en time så fortjener vi definitivt kjeft.. Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 sorry men jeg har faktisk lagd ett annet emne hvor jeg har spørt om cellehjulskompressor for noen dager siden å der har jeg enda ikke fått noe hjelp. Unnskyld, men jeg var bare litt stressa i dag... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo et frivillig forum, så en kan ikke alltid regne med at det finnes folk her med kompetanse innenfor akkurat det du trenger hjelp med. Men nok off-topic. Kan dessverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du kunne faktisk også bare google det så hadde du kanskje litt litt klokere. Liquid Ring Compressor (Væskerings Kompressor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå