Blåbær Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Kommer som en egen wave, så du ser det med engang. Og ja, jeg fikk invite fra forumet og fikk nylig 8 invitasjoner som jeg kunne gi til andre. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg fikk invite fra google, og ikke via nominering, og da fikk jeg 20 stk, etter 4 dager fikk jeg 5 eller 6 nye, litt usikker.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Trenger virkelig hjelp! Gjorde en chat public, men hvordan får jeg endret det til privat igjen? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kjedelig at moroa ikke fungerer på Opera. Når siden endelig laster får jeg et svart felt øverst hvor det står: "Everything's shiny, Cap'n. Not to fret!" Unfortunately, you'll need to refresh.Wanna tell Dr. Wave what happened? Noen som har en idé om når støtte for Opera vil være klart? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er i grunn mer Opera som ikke støtter Wave enn omvendt Det kommer nok etterhvert. Opera jobber vel med å forbedre javascript-motoren hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Snakket med cyclo om å opprette en tråd der vi som har google wave kan diskutere triks og adde folk og lignende. Grunnen til det er at den "Google Wave, hva skjer?" tråden har blitt til kun ett tråd der folk maser om invitter og at selve diskusjonen rundt google wave drukner i mengden av det andre. 1. Så vil du diskutere google wave, vær her. 2. Vil du ha google wave invitasjon, bruk denne tråden Mitt første spørsmål er hvordan kan jeg se at folk er online? Det er en grønn prikk nederst til høyre på avataren til brukeren tror jeg... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er i grunn mer Opera som ikke støtter Wave enn omvendt Det kommer nok etterhvert. Opera jobber vel med å forbedre javascript-motoren hvis jeg ikke tar helt feil. Hm, derom strides de lærde, som det heter. På Operas eget forum virker det som om Google Wave ikke følger standarder og at dette skaper problemer for andre browsere. Men kan ikke finne noe konkret fra utviklere av hverken Opera eller GW. Jaja, får bare smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Da var det kanskje på tide for meg å henge meg på denne tråden, i stedet for å henge i invitasjonstråden. Fikk tidligere i dag 8 invites å dele ut, etter å ha hatt Wave i 16 dager. Lurer på om jeg får flere etter det, har sett folk hevde å ha fått 20/30 stk. i samme slengen. For øvrig, når det gjelder nettleser-debatten, kan jeg jo påpeke at Firefox 3.6b3 fungerer utrolig mye bedre for min del, enn hva Chrome gjør. Kjører ganske knirkefritt på waves opptil 300 blips lange. Er det mange gadgets og lignende, kjører det ofte litt sirup, men det fungerer absolutt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Synes fortsatt det går forholdsvis treigt jeg da, men jeg har jo tross alt ikke råeste maskinvaren (Pentium M 1,7, 2GB ram). Bruker Firefox 3.5.5. Scrolling finner jeg også ganske irriterende (hopper frem og tilbake av seg selv) hvis jeg begynner å scrolle før hele bølgen er lastet inn. Og sånn som det ser ut nå, krever det en del disiplin av brukerne for å holde en stor bølge forholdsvis oversiktlig. Men nå er det vel kanskje heller ikke meningen at en bølge skal være en pratetråd slik hw.no-bølgen nå er det vil kanskje bli lettere å følge med hvis funksjonen med å scrolle gjennom uleste blips ved hjelp av space begynner å fungere litt mer responsivt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Venter til det kommer en offisiell build på firefox 3.6. Gått over til IE og Chrome siden jeg er lei av at firefox spiser opp all minne. Og ja, wave fungerer fint med IE, bare at man må nedlaste en liten extension. De som fikk invite fra google er de som har fått 20/30 invites. Vi andre som har fått av andre får kun 8 i første omgang, fikk mine 8 for 2 uker siden. Skal si ifra om jeg får fler. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Måtte bare henge meg på her jeg også Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det noen som har noen public waves eller noe? For eksempel for diskusjon.no? Er litt kjipt å lete etter noe interessant ettersom de aller fleste er bare søppel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 with:public hardware.no Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) I see... men det er jo umulig å bruke den da, det går jo så fantastisk latterlig sakte... edit: men jeg regner med at det er grunnen til at det ikke er blitt lansert enda. Endret 23. november 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Chrome er noe bedre, men ja store waves er veldig tungkjørte. Med maps og flash og mye annet blir det omtrent umulig få kjørt det. Mitt råd er egentlig å bare finne seg venner som har wave og prate med de. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Får ikke tilgang til settings. Får dere tilgang? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Under Construction: Settings wave This wave is where you will be able to customize your personal options and extensions, but we are still working on it. Just bear with us and we'll update you when there's something to look at. Happy waving! Dr. Wave Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kommer heller ikke inn til settings... Lenke til kommentar
excellent Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor finner man invitasjonene man har igjen ??? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Når du har invitasjoner å gi bort, vil det dukke opp en egen wave i innboksen, som heter "Invite others to Google Wave". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå