Gå til innhold

PS3 på PC skjerm?

xcitu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Info til min skjerm:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=42849...led#ProductTabs

Har lest noe om HDCP og at hvis skjermen min ikke har det så blir det feil, noen som kan forklare?

Ser at min skjerm har det:

Egenskaper HDCP, Advanced Motion Accelerator (AMA)-teknologi, Senseye+Photo Image Technology

Hvilken kvalitet vil jeg få? Og noen som har en løsning på hvordan jeg kan få lyd?

Har dette høytaler settet:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315501

Endret av xcitu
Lenke til kommentar

For å få lyd kan du koble komposittkablene som fulgte med inn i PS3en ved siden av HDMI. Så bruker du bare rød og hvit ledning til å koble til høyttalerne, mens HDMI er i skjermen. Husk å stille inn at lyden skal gå gjennom komposittinngangen og ikke HDMI-inngangen på PS3en!

Åja, og angående kvaliteten så burde den bli mer eller mindre kjempegod. Den skjermen din er jo full HD, altså 1080p, så alt burde funke fint.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

"For å få lyd kan du koble komposittkablene som fulgte med inn i PS3en ved siden av HDMI."

Kan du forklare litt mer der? Jeg er litt blank på området så forstår det ikke helt 100%. :)

Ved siden av HDMI sier du, der er det jo AV og LAN port, hvordan kobler jeg det til?

For å få lyd i mitt anlegg trenger jeg 1 male-male kabel fra bass(der alle kontaktene er)--->PC, da får jeg lyd. Følger det med slikt i PS3 pakken, lyd i bare 1 kabel eller må jeg bruke en sånn splitter-dings, som gjør 2 utanger om til 1?

Tusen takk for svar, skjermdelen har jeg funnet utav hvordan jeg skal ordne til nå, trenger bare litt mer info om lyden. :)

Lenke til kommentar
"For å få lyd kan du koble komposittkablene som fulgte med inn i PS3en ved siden av HDMI."

Kan du forklare litt mer der? Jeg er litt blank på området så forstår det ikke helt 100%. :)

Ved siden av HDMI sier du, der er det jo AV og LAN port, hvordan kobler jeg det til?

For å få lyd i mitt anlegg trenger jeg 1 male-male kabel fra bass(der alle kontaktene er)--->PC, da får jeg lyd. Følger det med slikt i PS3 pakken, lyd i bare 1 kabel eller må jeg bruke en sånn splitter-dings, som gjør 2 utanger om til 1?

Tusen takk for svar, skjermdelen har jeg funnet utav hvordan jeg skal ordne til nå, trenger bare litt mer info om lyden. :)

Jeg tror jeg vet hva du mener... Tror jeg. Du mener at den eneste inngangen til høyttalerne er 3.5 minijack? Samme inngang som venstre delen av denne kabelen? Isåfall vet jeg egentlig ikke helt hva du skal gjøre, da jeg er vant til at alle høyttalere har inngang for rød og hvit lydkabel.

Jeg antar at du må finne en slags kabel som gjør rød og hvit kabel til en minijack, men jeg aner ikke hvor man finner dette.

Og composittkablene som følger med PS3 skal inn i AV-inngangen, bare for lyd om du skal bruke HDMI ved siden av.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...