Footy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Jeg har alltid slitt med å koble meg opp til servere via Steam når jeg skal spille, og forstår ikke hvorfor.. CSS det er snakk om altså. Jeg refresher server list og får opp en mange hundre servere, liker å spille med servere med lav ping, så pleier å filtre ut alle over 50. Her sitter jeg fortsatt igjen med en del hundre servere... Problemet kommer når jeg trykker join. Da kommer bare den lille ruta opp (vet ikke hva jeg skal kalle den), og etter 20-30 sek til så suser pingen på serveren alltid opp forbi 2000.. Om jeg så bare lar maskinen stå der i 2-3 minutter så joiner den tilslutt... Når jeg da før kommer inn på server er det aldri lag noen ting, men det hender jeg plutselig mister tilkoblingen til serveren... Noen som har vært borti noe lignende? Har linje fra Nextgentel og Firewall er skrudd av... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 fant en med nøyaktig samme problem.. uten løsning http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=706782 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 bumper litt... *bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå