Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

klarer vi 20000 armhevinger?

Aksel114

Anbefalte innlegg

Stop trolling.

Vi fortsetter fra tj-nome og legger til gromit190.

19480 + 30 = 19510

Jeg "trollet" ikke. Jeg tok 400 pushups den dagen, som tilsvarte 40 i timen i ca 10 timer. Eller var det slik at vi skulle telle opp bare for en runde?

te pass åt dej din rævslikkar

Unnskyld meg!??

Voks opp gutt.

For det første vet du ingen ting om min treningsbakgrunn. Til tider har jeg også god tid, så da trengs det trening eller annet til. 40 stykk i timen under et spenn på 10 timer er langt i fra umulig. Og om du selv ikke klarer det trenger du ikke å stemple meg som det du kaller en rævslikker.

Hva faen snakker du om? Så syk du er så tar 40 armhevinger!! :O

Jeg har ikke sjans å tå SÅ MANGE!! :O

+ 80 btw. Anbefaler sterkt "one hundred pushups" Når jeg begynte tok jeg 40stk. Nå tar jeg 80 :D

Endret av TheFighter94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stop trolling.

Vi fortsetter fra tj-nome og legger til gromit190.

19480 + 30 = 19510

Jeg "trollet" ikke. Jeg tok 400 pushups den dagen, som tilsvarte 40 i timen i ca 10 timer. Eller var det slik at vi skulle telle opp bare for en runde?

te pass åt dej din rævslikkar

Unnskyld meg!??

Voks opp gutt.

For det første vet du ingen ting om min treningsbakgrunn. Til tider har jeg også god tid, så da trengs det trening eller annet til. 40 stykk i timen under et spenn på 10 timer er langt i fra umulig. Og om du selv ikke klarer det trenger du ikke å stemple meg som det du kaller en rævslikker.

Hva faen snakker du om? Så syk du er så tar 40 armhevinger!! :O

Jeg har ikke sjans å tå SÅ MANGE!! :O

+ 80 btw. Anbefaler sterkt "one hundred pushups" Når jeg begynte tok jeg 40stk. Nå tar jeg 80 :D

Jeg mener ikke å være frekk mot noen, men siden du kalte meg det du kaller for en rævslikker så fikk du svar med samme mynt.

Morsomt med sarkasme. Du mente jeg løy og jeg svarte. 400 pushups på EN dag er ikke umulig. Jeg mente jo ikke i en og samme slengen :p det er ca 40 i timen over et par spenn med timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...